חברת לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל, החלה בהיערכות לקראת עידן החשמל של היצרנית. אחרי שהיבואנית פתחה את השנה בהשקת פיג'ו 308 ו-108 המחודשות, וגרסאות חדשות ל-3008, השנתיים הקרובות צפויות להיות בסימן החשמל.
 
דני שביט, מנכ"ל לובינסקי, מצפה להציג נבחרת דגמים חשמליים ומחושמלים של פיג'ו ב-2020. שביט סיפר על כך בשיחה שקיים עם "אוטו" לאחרונה, ומבטיח לפחות חמישה דגמים חשמליים או מחושמלים (בעיקר כלאיים נטענים משקע) שעשויים לנחות בארץ כבר ב-2020.
 
חלק מהדגמים, כמו גרסאות הכלאיים הנטענות משקע של פיג'ו 3008 ו-508, כבר הוצגו בתערוכת פריז אשתקד. פיג'ו 5008 יקבל אף הוא את חטיבת הכוח הזו. הקו הזה מציע אפשרות להנעה קדמית עם 225 כ"ס והנעה כפולה עם 300 כ"ס (כולל תוספת מנוע חשמלי שני מאחור).
 
​פיג'ו תחשמל את ישראל
פיג'ו 508 פלאג-אין הייבריד


מעבר לכך צפויות להגיע אלינו ב-2020 גם פיג'ו 208 ו-2008 חשמליות לחלוטין. בהתאם לאסטרטגיה של קבוצת האם, PSA,  למכוניות הקטנות יהיו גרסאות חשמליות אך לא כלאיים נטענות נטענות. מדובר כנראה בחטיבת כוח דומה לזו שהוצגה בדי.אס 3 קרוסבק, לה 136 כ"ס וטווח רשמי של 320 ק"מ. בכל מקרה, מדובר בדגמים חדשים לגמרי שיוצגו במהלך 2019 ויגיעו אלינו כמובן גם בגרסאות בנזין.

​פיג'ו תחשמל את ישראל
פיג'ו 208. הדור הבא - גם בגרסה חשמלית לחלוטין

 
אבל זהו רק חלק מהתוכניות של פיג'ו לעתיד. עוד קודם לכן, במהלך 2019, אמורה לנחות בארץ פיג'ו 508 החדשה, כאשר ביבואנית מקווים לתמחור תחרותי - משימה לא קלה משום שהיצרנית ממצבת אותה כקופה-חמש דלתות יוקרתית בסגנון אודי A7 ספורטבק. בלובינסקי גם ינסו להביא ארצה את פיג'ו ריפטר (אחיו של סיטרואן ברלינגו) וגם כאן המהלך תלוי ביכולת להגיע למחיר תחרותי.

​פיג'ו תחשמל את ישראל
פיג'ו ריפטר. יגיע?

 
פיג'ו צפויה להציג ברבעון הראשון של 2019 את ה-208 החדשה, אבל לא ברור אם זו תספיק להגיע אלינו כבר ב-2019. פיג'ו 2008 החדש, שיוצג לקראת סוף השנה, יגיע אלינו רק ב-2020.