מחיר וגרסאות
קרוסטק יחליף את גרסאות 2.0 ליטר הרגילות, ולמעשה יייתר גם את גרסת 1.6 ליטר 'אייסייט' המצוידת; קרוסטרק, שיוצע עם אותו אבזור ואותו מערך בטיחות שיש ב'אייסייט', יעלה 148,000 שקלים, 3000 שקלים בלבד יותר מאשר XV עם המנוע הקטן.
מחירו של XV ברמת הגימור 'ספישל אדישן' המהודרת יהיה 160,000 שקלים, זהה למחיר הנוכחי של גרסת 2.0 ליטר 'אייסייט', אך עשיר ממנו באבזור.
ולפרטים בהרחבה
קרוסטרק הבסיסי מצויד במערך אייסייט משופר לעומת זה הנמצא בסובארו XV הנוכחי, הכולל בין היתר תיקון סטייה מנתיב (עד כה רק התרעה). בנוסף, מצויד קרוסטרק בבקרת אקלים דיגיטלית. בהשוואה לרמת הגימור היקרה הפורשת, החישוקים בקרוסטרק הם "17 (במקום "18), וחסרים לו מפתח חכם וצג מולטימדיה גדול.
ברמת הגימור 'ספישל אדישן' בגרסת 2.0 ליטר, יתווספו בקרוסטרק (בהשוואה ל-2.0 ליטר 'אייסייט'), גג זכוכית נפתח, ריפוד עור, תפעול חשמלי למושב הנהג, ובקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת. לפי נתוני היצרן תא המטען גדול ב-35 ליטרים.
לפי התמחור והמפרט העדיפים, נראה כי קרוסטרק תהיה ההצעה המובילה של סובארו ביחס ל-XV, ותחליף הדרגתית את הגרסאות המוכרות, למעט, כנראה, 1.6 ליטר הבסיסית.