לרכב החדש עיצוב שממשיך את קודמו - וזה אומר ניסיון לשלב בין רכב פנאי (דוגמת אחיו לפלטפורמה ב.מ.וו X3), לבין מרכב קופה בעל גג משתפל ו"דינמי" יותר. ב.מ.וו X4 מציע מכלולים דומים ל-X3, ובכלל זה מנועים ותיבות הילוכים. הוא גם דומה בגודלו - אורכו 475 ס"מ (471 ב-X3), רוחבו 192 ס"מ (לעומת 189), ובסיס הגלגלים זהה - 286 ס"מ. הגובה כצפוי מציג את ההבדל הגדול ביותר - 162 ס"מ ב-X4 לעומת 168 ב-X3. לשני רכבי הפנאי חמישה מושבים.
הדגם החדש מוצע בישראל בארבע גרסאות עיקריות. הבסיסית, xDrive20i, מציעה מנוע 2.0 ליטר טורבו בנזין עם 184 כ"ס, ומחירה החל מ-369,000 שקל (כ-37,000 יותר מ-X3 מקביל). מעליה בתמחור ניצבת ה-xDrive20d עם מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטר (190 כ"ס) ומחיר התחלתי של 379,000 שקל.
גרסת בנזין שנייה עם מנוע 2.0 ליטר מוגדש, xDrive30i, מציעה 252 כ"ס ועולה החל מ-409,000 שקל (בגימור xLine). בפסגת ההיצע גרסת M Performance המכונה M40i, מצוידת במנוע שישה צילינדרים בנזין מוגדש ו-354 כ"ס, ועולה החל מ-609,000 שקל (58,000 שקל יותר מ-X3 M40i). גרסת M מלאה של ה-X3 ו-X4 צפויה להיחשף בחו"ל בשבועות הקרובים.
כל הגרסאות מצוידות בהנעה כפולה ותיבת שמונה הילוכים אוטומטית. לכולן מערכות בטיחות מתקדמות הכוללות בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב, התרעת רכב בשטח מת בצד בנסיעה לפנים וחוצה מאחור בנסיעה לאחור והתרעת הירדמות נהג. מערכות בטיחות נוספות יוצעו בתוספת תשלום כחלק מחבילת אבזור, ואלו כוללות סיוע אקטיבי בהיגוי למניעת סטייה מנתיב, סיוע התחמקות ממכשול והתרעת רכב חוצה בנסיעה קדימה, כמו גם בקרת שיוט אדפטיבית. מחיר חבילה זו עומד על 25,000 שקל.
אבזור המותרות התקני ובתוספת תשלום כולל, בין היתר, כניסה והנעה ללא מפתח, תאורת לד מלאה, חיישני חנייה היקפיים, מצלמת נסיעה לאחור ומערכת עזר לחנייה (וגם תצוגת תלת ממד ומצלמות היקפיות בחלק מהגרסאות), מערכת מולטימדיה עם מסך "10.25 ותאימות לאפל קארפליי, חלון גג, דלת אחורית חשמלית, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם זכרונות לנהג וחישוקי "19 ("21 ב-M40i).