זו עושה שימוש במנוע חמישה צילינדרים טורבו-בנזין, עם נפח של 2.5 ליטר, הספק מרבי של 400 כ"ס ומומנט מרבי של 48.9 קג"מ בין 1,950 ל-5,850 סל"ד. בשידוך לתיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית והנעה כפולה, ה-RS מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.7 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש (280 בתוספת תשלום).
מתיחת הפנים מביאה איתה עיצוב אגרסיבי עוד-יותר, כולל פתחי איוורור מוגדלים מלפנים, עדכונים ליחידות התאורה ואיך אפשר בלי - כנף אחורית בולטת. ה-RS זמינה עם חישוקי "19 או "20 וכוללת כמובן גם מתלים מתכווננים ספורטיביים, בלמים משודרגים וכיול ייעודי להיגוי - הכל לטובת חווית נהיגה ספורטיבית.
ה-RS, שמוצעת במרכב קופה או רודסטר, משדרגת גם את האבזור התקני והאופציונלי. בין היתר יוצעו מערכת מולטימדיה עם פקודות קוליות בשפה טבעית, קישוריות משופרת לטלפונים חכמים וחיבור הוטספוט (WiFi). גלגל ההגה אף הוא חדש, וכולל סמן מרכוז אדום. מבחוץ תמצאו תאורת לד מלאה תקנית, תאורת מטריצת לד קדמית בתוספת תשלום ולד אורגנית (OLED) מאחור - גם בתוספת תשלום.
שיווק ה-TT RS צפוי להתחיל בישראל במחצית השנייה של 2019, כך נמסר בתגובה לפניית "אוטו" מחברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי. מחיר הדגם המחודש אצלנו עדיין לא ידוע.