הרכב החדש מוצע בישראל בשתי גרסאות: ה-"A1 30 TFSI" מצוידת במנוע שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר, מגדש טורבו, 116 כ"ס ו-20.4 קג"מ בין 2,000 ל-3,500 סל"ד. גרסה זו מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 9.4 שניות בסיוע תיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית. תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 20.8 ק"מ לליטר, והמחיר ההתחלתי על 149 אלף שקל.
גרסה שנייה, "A1 35 TFSI", עושה שימוש במנוע ארבעה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר, אף הוא מוגדש, ומציעה 150 כ"ס ו-25.5 קג"מ בין 1,500 ל-3,500 סל"ד. היא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 7.7 שניות ומציגה תצרוכת דלק ממוצעת של 20 ק"מ לליטר בתנאי מעבדה. כמו ה-1.0 ליטר, גם ה-1.5 מצוידת בתיבת שבעה הילוכים רובוטית והנעה קדמית. מחירה - החל מ-169.5 אלף שקל.
שני המנועים מוצעים במפרט בסיסי הכולל שש כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב עם סיוע בהיגוי, חיישני אורות וגשם, מראה מרכזית נגד סינוור, חישוקי "16, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל "10.25 ומערכת מולטימדיה עם מסך "8.8.
צ'מפיון מוטורס תציע שתי חבילות אבזור בתוספת תשלום לבחירה. "סטייל" (9,000 שקל) כוללת פנסי לד דינמי מאחור, גג בצבע שונה מיתר המרכב ושמשות כהות. "קומפורט" (14,000 שקל) מציעה כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת אקלים מפוצלת וחיישני נסיעה לאחור.
אודי A1 החדשה מציעה אורך כולל של 403 ס"מ, רוחב של 174 ס"מ, גובה של 141 ס"מ ובסיס גלגלים של 256 ס"מ. נפח תא המטען עומד על 335 ליטר, ולפי שעה היא ממוקמת בקבוצה 3 למיסוי ירוק (טרם השינוי של אפריל) בשתי הגרסאות. שתיהן גם זוכות לציון 5 במדד הבטיחות של משרד התחבורה.