דאצ'יה לוגאן MCV סטפוויי הוצג בתחילת 2017 ומוצע בישראל מתחילת 2018. מדובר למעשה בגרסת פנאי מוגבהת לגרסת הסטיישן של המשפחתית הקטנה של היצרנית, לוגאן. זו תצורה ייחודית למדי בשוק המקומי, למרות שגרסאות שכאלה קיימות כבר כ-20 שנה והוצגו תחת מותגי יוקרה (וולוו, אודי) ומותגים עממיים (סקודה, סובארו).
 

במקרה של לוגאן דאצ'יה הגדילה את מרווח הגחון ל-17.4 ס"מ, 4.5 ס"מ יותר ביחס לגרסת הסטיישן הרגילה וכיילה מחדש את המתלים. השינוי הזה אמור, לפי דאצ'יה, לספק לסטפוואי יכולת נאה בשבילים – לא לשטח של ממש, אלא יותר בכיוון של טיולים רגועים עם המשפחה.


אלינו הלוגאן MCV סטפווי מגיע עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 0.9 שמפיק 90 כ"ס ומשודך לתיבה אוטומטית-רובוטית חד-מצמדית עם חמישה הילוכים. וזו הגרסה שהגיעה אלינו למבחן ומחירה ההתחלתי עומד על 80,000 שקלים.

 
אז מה חשבנו על דאצ'יה לוגאן MCV סטפוויי? צפו בווידאו