המנוע, שמשותף לשתי המכוניות, מפיק 640 כ"ס בהוראקאן ו-620 ב-R8, בשני המקרים מנפח של 5.2 ליטר וללא סיוע מגדש. לשתי המכוניות נתון האצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.1 שניות, זאת בסיוע תיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית והנעה כפולה. ה-R8 מציעה מהירות מרבית עדיפה - 331 קמ"ש לעומת 325 ללמבורגיני.
בעוד ההוראקאן איבו ספיידר היא המשך ישיר למתיחת הפנים של ההוראקאן קופה, כולל שינויים דומים לעיצוב ולמפרט, ה-R8 החדשה נקראת "דצניום" (Decennium, "עשור" בלטינית) ומדובר במהדורה מיוחדת, המבוססת על מתיחת פנים שהוצגה אשתקד.
אודי מציינת כאן 10 שנים מאז הוסיפה גרסת עשרה צילינדרים ל-R8, שהוצעה תחילה עם מנוע V8. המהדורה המיוחדת, שזמינה ב-222 יחידות, כוללת חלקים שונים בצבע ברונזה - למשל סעפת היניקה וחישוקי ה-"20, לצד אחרים בשחור מבריק (ספויילר קדמי, חצאיות, מסיט רוח אחורי) ומראות בעיצוב סיבי פחמן מבריק. סמלי אודי ותגים בשחור משלימים את המראה החיצוני.
בתא הנוסעים תמצאו בעיקר הרבה שחור, יחד עם תפרים בשחור וברונזה - צבע שגם מופיע בגלגל ההגה. מחיר הדצניום עומד על 222 אלף יורו, 22 אלף יותר מ-V10 מקבילה רגילה (כ-915 אלף שקל לפני מסים). בישראל מחיר ה-V10 עומד על החל מכ-1.5 מיליון שקל (גרסת 540 כ"ס).