זמן קצר אחרי שהופסק שיווקו בישראל, מיצובישי רומזת על יורש אפשרי לפאג'רו, גם אם לא באופן ישיר. קוראים לו אנגלברג טורר (Engelberg Tourer) על שמו של אתר הסקי אנגלברג בשוויץ, והוא מציע הנעת כלאיים מתקדמת ועיצוב עתידני.

רכב התצוגה, שרומז ככל הנראה על רכב פנאי סדרתי בגודל בינוני עד גדול, כזה שימוצב אולי מעל האאוטלנדר כדי למלא את החלל שנוצר עם עזיבת הפאג'רו, עדיין לא אושר רשמית לייצור. אבל שפע של רמזים לכך נשמעו בחודשים האחרונים מבכירי מיצובישי, וגם ההודעה איתה נחשף הרכב מכילה לא מעט כאלו.

בכל מקרה, הרבה פרטים בינתיים אין - למעט שהאנגלברג טורר צויד בגרסה מתקדמת יותר של הנעת הכלאיים של מיצובישי אאוטלנדר PHEV. בגרסת התצוגה יש לו הנעה כפולה קבועה, מנוע בנזין בנפח 2.4 ליטר וטווח נסיעה חשמלי של 70 ק"מ בתקן WLTP החדש, לעומת 45 בלבד באאוטלנדר. זאת ככל הנראה תודות למצברים בעלי קיבולת גדולה יותר.

מיצובישי מציגה יורש לפאג'רו?


האנגלברג מציע שבעה מושבים ועיצוב שככל הנראה יעבור עוד לא מעט שינויים עד לגרסה הסדרתית. בכל מקרה, זו לא צפויה כנראה בייצור לפני סוף השנה.