הדיילי, שמשווקת בשלל גרסאות מרכב, תוצע לראשונה עם מנועים בתקינת הזיהום העדכנית והמחמירה יותר, יורו 6D-טמפ. יחד עם תוספת של מערכת עצור-סע בכל הגרסאות ושינויים למנוע ה-2.3 ליטר (בין 116 ל-156 כ"ס), איווקו מעריכה כי הדיילי תצרוך כעת עד 10% פחות סולר בממוצע.
בין השינויים למערכת ההנעה נכללים מגדש בגאומטריה משתנה נשלטת חשמלית ומחולל זרם חלופין (אלטרנטור) משודרג. כל גרסאות הדיילי יזכו גם לצמיגים משודרגים שיסייעו בחסכון בדלק (צמיגים נמוכי חיכוך).
הדיילי המחודשת עושה שימוש בהיגוי חשמלי, שמאפשר שדרוג משמעותי בתחום הבטיחות. כאן יוצעו מעתה בלימת חירום אוטונומית עירונית (עד 50 קמ"ש), בלימת חירום למניעת התנגשות במהירות חנייה (למשל עמוד קטן או מדרכה), בקרת שיוט אדפטיבית עם יכולת נסיעה אוטונומית חלקית בפקקים כבדים (מהירויות זחילה), סיוע שמירת נתיב אקטיבי וסיוע בהתמודדות עם רוחות צד.
הדיילי מצוידת כעת גם בבלם חנייה חשמלי, שלטענת איווקו יחסוך חמש שעות בחודש של הרמת והורדת ידית ידנית עבור נהג במסלול מרובה עצירות (למשל שליח עירוני). לחסכון זה יש גם משמעויות בריאותיות לפי היצרנית, והיעדר הידית המסורתית גם פינה מקום לעוד תא אחסון.
בתא הנוסעים תמצאו גם גלגל הגה חדש וקטן מבעבר, שמפנה מקום לרגליים - וגם ניתן לכוונון באופן משופר ביחס לעבר. אבזור המותרות יכלול מסך "7 עם תאימות למערכות ההפעלה אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו של גוגל.
מחברת סמל"ת, יבואנית איווקו, נמסר בתגובה לפניית "אוטו" כי הדיילי המחודשת תגיע לישראל בתחילת 2020. לפי שעה לא ידוע אילו גרסאות יוצעו ומה יהיה מחירן (כיום מוצעות מספר גרסאות מסחריות סגורות ועם ארגז פתוח).