הרכב החדש, שהוצג בתערוכת שנגחאי, מבוסס על דגם הודי של רנו המכונה קוויד (Kwid). הוא עבר שורה של עדכונים לעיצוב וקיבל הנעה חשמלית טהורה, עם הספק וטווח לא ידועים. רנו מציינת עם זאת זמן הטענה של כ-50 דקות מ-0 ל-80 אחוז באמצעות עמדת טעינה מהירה, וארבע שעות מ-0 ל-100 אחוז באמצעות עמדה רגילה.
לרכב החדש בסיס גלגלים של 242 ס"מ ומרווח גחון של 15 ס"מ. הוא מציע הנעה קדמית, מערכת מולטימדיה עם מסך "8 ויישומון לטלפון חכם שיאפשר לתקשר עם הרכב מרחוק - למשל לבדוק את מצב הטעינה ולבצע פעולות שונות.
שיווק הסיטי K-ZE יחל בסין בסוף השנה הנוכחית. בשנה הבאה יושק בשווקים נוספים בעולם, כאשר רנו צפויה להציע אותו ככל הנראה גם באירופה. לישראל, כאמור, עדיין לא ידוע אם יגיע.