מתחת לעור השינוי משמעותי יותר – הצ'ירוקי המחודש מוצע כעת עם מנוע ה-2.0 ליטר טורבו של קבוצת FCA ומייצר כאן 272 כ"ס. עד כה בגזרת הבנזין הדגם הוצע עם מנועים אטמוספריים בנפח 2.4 ליטר ו-3.2 ליטר שייצרו 177 או 271 כ"ס בהתאמה. המנוע החדש משודך לתיבה אוטומטית עם תשעה הילוכים והנעה כפולה והסידור הזה מבטיח שיפור מהותי בצריכת הדלק (9.4 ק"מ/ל'). נתון התאוצה ל-100 קמ"ש עומד על 7.3 שניות (מול 10.1 ו-7.6 שניות בעבר). בנוסף, למרות שמידות המרכב לא שונות מהותית, תא המטען גדל ב-70 ליטר (448-570 ליטר בהתאם לכיוון המושבים האחוריים).
בניגוד לעבר הרכב המחודש יוצע עם מערך בטיחותי מקיף למדי שיאפשר לשווקו ללא מערך ה'מוביל-איי'. צ'ירוקי המחודש יוצע בישראל עם מערכת בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, ובקרת שיוט אדפטיבית כאשר ברמת הגימור 'לימיטד' היקרה יותר גם ניטור שטחים מתים.
ברמת הגימור 'לונגיטיוד' מחירו של ג'יפ צ'ירוקי המחודש עומד על 265,000 שקלים והוא מגיע מצויד בחישוקי "17, פתיחה חשמלית לדלת תא המטען, תאורת לד, מערכת המולטימדיה המחודשת של היצרן עם צג "7, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים, מפתח חכם ועוד. רמת ה'לימיטד' (299,000 שקלים) תוצע עם גג זכוכית נפתח, חישוקי "18, צג "8.4, עור נאפה מהודר וחנייה אוטומטית.
בהמשך השנה צפויה ג'יפ ישראל להשיק גם את הרנגייד המחודש.