בסדרה 3 יחל שיווק גרסת ה-M340i xDrive, עם מנוע 3.0 ליטר טורבו-בנזין עם שישה צילינדרים, 374 כ"ס ותיבת שמונה הילוכים אוטומטית. גרסה זו מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.4 שניות. בצד החסכון, גרסת הכלאיים 330e הנטענת משקע (2.0 ליטר, מנוע חשמלי ו-292 כ"ס כולל) תציע טווח של 66-59 ק"מ בין טעינות והאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 6.0 שניות.
הסדרה 3 תציע גם אבזור ומפרט משודרגים: מתלי M ספורט רגילים או אדפטיביים - בשני המקרים עם היגוי ספורטיבי - יוצעו כעת בתוספת תשלום בכל הגרסאות (למעט ה-M340i שמצוידת בהם ממילא). גווני מרכב חדשים ואפשרויות התאמה ושדרוג מבית ב.מ.וו אינדיבידואל מצטרפות למבחר, כולל ריפודי עור חדשים, מושבים, גלגל הגה וחישוקי "19, בין היתר.
![ב.מ.וו מרעננת את היצע הדגמים לקראת הקיץ](/Attachment/Gallery/241027/1616462/_crop_to50_750x750.jpg)
בסדרה 4 הנמצאת לפני החלפה, דגמי ה-M4 קופה וקונברטיבל משודרגים לרמת הגימור "קומפטישן" ללא תוספת תשלום. זה אומר 450 כ"ס ממנוע ה-3.0 ליטר טורבו הוותיק, מתלים אדפטיביים, בקרת יציבות עם מצבי נהיגה ספורטיביים (יותר), דיפרנציאל M אקטיבי, חישוקי "20, מושבי M, מערכת פליטה משודרגת (של M כמובן) ועדכונים קלים לעיצוב החיצוני והפנימי.
הסדרה 5 תזכה לעדכונים ברוח דומה. גרסת הבנזין הספורטיבית M550i xDrive, הממוקמת מתחת ל-M5, שודרגה ותציע 530 כ"ס ו-75.4 קג"מ. לראשונה ניתן יהיה להזמינה עם פנסי לייזר, אופציה שעדיין לא קיימת בגרסאות סדרה 5 בסיסיות יותר.
![ב.מ.וו מרעננת את היצע הדגמים לקראת הקיץ](/Attachment/Gallery/241027/1616458/_crop_to50_750x750.jpg)
מהצד השני של החסכון תוצע 530e משודרגת עם הנעה אחורית או כפולה והבטחה לטווח נסיעה חשמלי משופר תודות למצברים חדשים. תצרוכת הדלק כאן - 62.5-55.5 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה (50-45.4 ק"מ לליטר בגרסת ההנעה הכפולה), ותצרוכת החשמל 7.3-6.9 ק"מ לקוט"ש (6.7-6.5 עם הנעה כפולה).
עוד בעדכון: ב.מ.וו סדרה 8 ו-Z4 הספורטיביות מקבלות מנועי בסיס חדשים. ה-8 תציע 340 כ"ס בגרסת 840i החדשה (3.0 ליטר טורבו, שישה צילינדרים), בעוד ה-Z4 תסתפק ב-197 כ"ס ממנוע 2.0 ליטר טורבו ארבעה צילינדרים. זו האחרונה תציע גם תיבת שישה הילוכים ידנית (יש גם שמונה הילוכים אוטומטית אם חששתם).
![ב.מ.וו מרעננת את היצע הדגמים לקראת הקיץ](/Attachment/Gallery/241027/1616457/_crop_to50_750x750.jpg)
גם ה-X
בהיצע רכבי הפנאי של ב.מ.וו, ה-X2 זוכה לתאורת לד מלאה מלפנים בכל הגרסאות, לצד חישוקי "18 או "19 בעיצוב חדש, ריפודים חדשים בתא הנוסעים ומסך "8.8 או "10.25 למולטימדיה במקום "6.5 בחלק מהגרסאות.
דגמי ה-X3 ו-X4 יוצעו (בתוספת תשלום) עם מושבי M ספורטיביים, חישוקי "21 חדשים, ריפודי עור מבית אינדיבידואל ועוד. ה-X5 מצטייד בשתי גרסאות חדשות: דגם בסיס עם מנוע דיזל בשם xDrive25d יציע יחידת 2.0 ליטר טורבו עם 231 כ"ס, ואילו גרסת כלאיים נטענת משקע (xDrive45e) תשלב מנוע 3.0 ליטר טורבו-בנזין עם מנוע חשמלי (394 כ"ס כולל). זו האחרונה תציע גם טווח של 80 ק"מ בין טעינות, תצרוכת דלק ממוצעת של 50 ק"מ לליטר והאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.6 שניות.
![ב.מ.וו מרעננת את היצע הדגמים לקראת הקיץ](/Attachment/Gallery/241027/1616456/_crop_to50_750x750.jpg)
בשלב זה לא ידוע אילו מהשינויים המוזכרים בכתבה יגיעו לישראל, ואם כן מתי. ניתן להעריך עם זאת כי השוק הישראלי יקבל את חלקם בהדרגה לקראת סוף השנה או תחילת 2020.