בסדרה 3 יחל שיווק גרסת ה-M340i xDrive, עם מנוע 3.0 ליטר טורבו-בנזין עם שישה צילינדרים, 374 כ"ס ותיבת שמונה הילוכים אוטומטית. גרסה זו מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.4 שניות. בצד החסכון, גרסת הכלאיים 330e הנטענת משקע (2.0 ליטר, מנוע חשמלי ו-292 כ"ס כולל) תציע טווח של 66-59 ק"מ בין טעינות והאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 6.0 שניות.
הסדרה 3 תציע גם אבזור ומפרט משודרגים: מתלי M ספורט רגילים או אדפטיביים - בשני המקרים עם היגוי ספורטיבי - יוצעו כעת בתוספת תשלום בכל הגרסאות (למעט ה-M340i שמצוידת בהם ממילא). גווני מרכב חדשים ואפשרויות התאמה ושדרוג מבית ב.מ.וו אינדיבידואל מצטרפות למבחר, כולל ריפודי עור חדשים, מושבים, גלגל הגה וחישוקי "19, בין היתר.
בסדרה 4 הנמצאת לפני החלפה, דגמי ה-M4 קופה וקונברטיבל משודרגים לרמת הגימור "קומפטישן" ללא תוספת תשלום. זה אומר 450 כ"ס ממנוע ה-3.0 ליטר טורבו הוותיק, מתלים אדפטיביים, בקרת יציבות עם מצבי נהיגה ספורטיביים (יותר), דיפרנציאל M אקטיבי, חישוקי "20, מושבי M, מערכת פליטה משודרגת (של M כמובן) ועדכונים קלים לעיצוב החיצוני והפנימי.
הסדרה 5 תזכה לעדכונים ברוח דומה. גרסת הבנזין הספורטיבית M550i xDrive, הממוקמת מתחת ל-M5, שודרגה ותציע 530 כ"ס ו-75.4 קג"מ. לראשונה ניתן יהיה להזמינה עם פנסי לייזר, אופציה שעדיין לא קיימת בגרסאות סדרה 5 בסיסיות יותר.
מהצד השני של החסכון תוצע 530e משודרגת עם הנעה אחורית או כפולה והבטחה לטווח נסיעה חשמלי משופר תודות למצברים חדשים. תצרוכת הדלק כאן - 62.5-55.5 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה (50-45.4 ק"מ לליטר בגרסת ההנעה הכפולה), ותצרוכת החשמל 7.3-6.9 ק"מ לקוט"ש (6.7-6.5 עם הנעה כפולה).
עוד בעדכון: ב.מ.וו סדרה 8 ו-Z4 הספורטיביות מקבלות מנועי בסיס חדשים. ה-8 תציע 340 כ"ס בגרסת 840i החדשה (3.0 ליטר טורבו, שישה צילינדרים), בעוד ה-Z4 תסתפק ב-197 כ"ס ממנוע 2.0 ליטר טורבו ארבעה צילינדרים. זו האחרונה תציע גם תיבת שישה הילוכים ידנית (יש גם שמונה הילוכים אוטומטית אם חששתם).
גם ה-X
בהיצע רכבי הפנאי של ב.מ.וו, ה-X2 זוכה לתאורת לד מלאה מלפנים בכל הגרסאות, לצד חישוקי "18 או "19 בעיצוב חדש, ריפודים חדשים בתא הנוסעים ומסך "8.8 או "10.25 למולטימדיה במקום "6.5 בחלק מהגרסאות.
דגמי ה-X3 ו-X4 יוצעו (בתוספת תשלום) עם מושבי M ספורטיביים, חישוקי "21 חדשים, ריפודי עור מבית אינדיבידואל ועוד. ה-X5 מצטייד בשתי גרסאות חדשות: דגם בסיס עם מנוע דיזל בשם xDrive25d יציע יחידת 2.0 ליטר טורבו עם 231 כ"ס, ואילו גרסת כלאיים נטענת משקע (xDrive45e) תשלב מנוע 3.0 ליטר טורבו-בנזין עם מנוע חשמלי (394 כ"ס כולל). זו האחרונה תציע גם טווח של 80 ק"מ בין טעינות, תצרוכת דלק ממוצעת של 50 ק"מ לליטר והאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.6 שניות.
בשלב זה לא ידוע אילו מהשינויים המוזכרים בכתבה יגיעו לישראל, ואם כן מתי. ניתן להעריך עם זאת כי השוק הישראלי יקבל את חלקם בהדרגה לקראת סוף השנה או תחילת 2020.