ה-CT5-V, יורשת ל-CTS-V, מצטיידת במנוע V6 טווין-טורבו בנזין בנפח 3.0 ליטר. בקאדילק מעריכים כי המנוע יפיק 355 כ"ס ב-5,600 סל"ד ו-55.2 קג"מ בין 2,400 ל-4,400 סל"ד, נתונים לא סופיים. ביצרנית לא משחררים בשלב זה נתוני ביצועים או תצרוכת דלק.
ה-CT5 הספורטיבית תצויד בתיבת 10 הילוכים אוטומטית ובהנעה אחורית, כולל דיפרנציאל אחורי ננעל אלקטרונית. גרסת הנעה כפולה תוצע בתוספת תשלום. לשתיהן יהיו בלמי ברמבו מלפנים, חישוקי "19 וכיול מתלים ספורטיבי הכולל בולמים אדפטיביים.
עיצובית, ה-CT5-V תובדל בסבכה קדמית חדשה, חישוקי "19, קישוטי מרכב שחורים (מסגרת סבכה, פנסים מושחרים, קישוטי פגושים ועוד). מסיטי רוח וארבעה פתחי מפלט גדולים משלימים את הרושם הספורטיבי. תמונות של תא הנוסעים לא פורסמו.
גרסת הביצועים החדשה תוצג בהופעת בכורה בתערוכת דטרויט 2020, שתתקיים לראשונה ביוני במקום בינואר. שיווק ה-CT5 וה-CT5-V בישראל יחל במהלך שנת 2020, כך נמסר מחברת UMI, יבואנית קאדילק.