מכונית התצוגה, שבינתיים הוצגה רק באיורי מחשב, מצוידת במערכת ההנעה של האיבו - מנוע V10 מרכזי בנפח 5.2 ליטר, שמפיק 640 כ"ס בלי סיוע מגדש. ההנעה כפולה ומידע לגבי תיבת ההילוכים וביצועים לא פורסם (שבעה הילוכים דו-מצמדית; 2.9 שניות ל-100 קמ"ש ויותר מ-325 קמ"ש באיבו רגילה).
הסטראטו מוגבהת בקרוב לחמישה ס"מ לטובת עבירות משופרת, וגם מצוידת בפגושים שונים שמגדילים במעט את זווית הגישה (תוספת של מעלה) והנטישה (6.5 מעלות). מפסק הסרנים הורחב בשלושה ס"מ והסטראטו מצוידת בחישוקי "20 עם צמיגי שטח ובתי גלגלים עם חיפויים גדולים.
למבורגיני לא הסתפקה בכך, ומבטיחה כיול מותאם למערכת ההנעה האחורית ולמתלים. זו הראשונה הותאמה לנהיגת שבילי עפר ודרכים חלקות אחרות, ומציעה כיול שמתעדף (עוד יותר מהרגיל) את הגלגלים האחוריים.
למניעת פגיעה בגחון, הותקן גם מיגון מאלומיניום וחיזוקים שונים, ועבור נהגי הראלי בשעות החשיכה יש פס לד גדול על הגג ותאורה נוספת בפגוש. תמונות של תא הנוסעים, בו למבורגיני מבטיחה מושבי קרבון ספורטיביים, חגורות בעלות ארבע נקודות עיגון, רצפת אלומיניום וכלוב התהפכות מטיטניום, לא פורסמו.
נכון לעתה לא ידוע על תוכניות לייצור ההוראקאן סטראטו, אך אנחנו בטוחים כי אם יימצא לקוח עם כיס עמוק מספיק, למבורגיני לא תסרב.