ה-A45 החדשה (וגם ה-CLA45 וה-GLA45 שיגיעו מיד אחריה), תעשה שימוש במנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין חדש, ש-AMG טוענת כי הוא מנוע הארבעה צילינדרים החזק ביותר בייצור סדרתי בהיסטוריה.
ה-M139 מסוגל להפיק עד 421 כ"ס ב-6,750 סל"ד וקרוב ל-51 קג"מ בין 5,000 ל-5,250 סל"ד, זאת בגרסת ה-"S" שתוצע בתוספת תשלום. דגם הבסיס "יסתפק" ב-387 כ"ס ב-6,500 סל"ד וקרוב ל-49 קג"מ בין 4,750 ל-5,000 סל"ד. מדובר בשיפור מרשים לעומת הדגם היוצא - שהפיק במקור 360 כ"ס ושודרג בהמשך ל-381 כ"ס.
מרצדס-AMG לא מספקת נתוני ביצועים בינתיים, אך צפו בהתאם לשיפור לעומת ה-A45 היוצאת, שיכלה להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.2 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש (270 בתוספת תשלום). גרסת ה-A35 AMG הבסיסית, שנוספה בדור החדש של ה-A-קלאס, מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.7 שניות בסיוע מנוע בעל 306 כ"ס "בלבד".
כמו בעבר, ה-A45 צפויה להציע תיבת הילוכים רובוטית דו-מצמדית והנעה כפולה, אם כי פרטים לגבי אלו עדיין לא פורסמו. מרצדס גם לא מפרסמת עדיין אף תמונה רשמית ממנה ניתן להתרשם מהעיצוב של המכונית, שחשיפתה מתוכננת לפי השמועות לזמן הקרוב מאוד.
ה-A45 וה-CLA45 צפויות להגיע לישראל לקראת סוף השנה, כך נמסר מחברת כלמוביל, יבואנית מרצדס. שיווק ה-GLA החדש (כולל דגם "AMG 45") צפוי להתחיל בשנת 2020. מרצדס תציג את ה-GLA דור שני ואת דגמי ה-45 ככל הנראה בתערוכת פרנקפורט בחודש ספטמבר.