ה-S מבוססת על ה-A110 שהושקה בתערוכת ז'נבה 2017, ומציעה כמוה מנוע 1.8 ליטר טורבו-בנזין מרכזי, תיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת מצמד, מרכב קופה עם שני מושבים והנעה אחורית.
המנוע שודרג ומציע ב-S הספק מרבי של 292 כ"ס (תוספת של 40 כ"ס) ב-6,400 סל"ד, גבוה ב-400 סל"ד מבגרסה הרגילה. המומנט - 32.6 קג"מ, זמין בטווח גדול בהרבה מבדגם הרגיל - בין 2,000 ל-6,400 סל"ד (1,400 יותר). ביצרנית מבטיחים כי השינויים יולידו מנוע תאב סל"ד עם תגובות מיידיות ומרגשות יותר.
תוספת הכוח גם שיפרה את הביצועים, שעומדים ב-S על 4.4 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 260 קמ"ש (4.5 שניות ו-250 מרביים בדגם הרגיל). הגרסה החדשה שוקלת 1,114 ק"ג, 11 יותר מהדגם הרגיל אך עדיין נתון נמוך שמעניק לה יחס משקל לכוח של 3.8 ק"ג לכ"ס (4.3 בגרסה הרגילה).
העיצוב לא השתנה דרמטית, וכולל בעיקר קישוטים ייחודיים ל-S, למשל כיתוב "אלפין" שחור, תגי קישוט צדדיים מסיבי פחמן בשילוב צבע כתום (שגם מופיע בקליפרים, בתפרים בתא הנוסעים ובפס המרכוז של גלגל ההגה) ועוד. יש גם חישוקי פוקס חדשים ואפשרות למושבים בעיטור סיבי פחמן.
אלו האחרונים, אגב, מתוצרת "סאבלט", מציגים משקל עצמי נמוך של 13.1 ק"ג בלבד (למושב). אלפין גם תציע שדרוג לגג סיבי פחמן (בתוספת תשלום), שמלבד הצבע השחור-מבריק בו הוא צבוע לטובת הרושם, גם חוסך 1.9 ק"ג.
המידות לא השתנו, עם אורך של 418 ס"מ, רוחב של 180 ס"מ, גובה של 125 ס"מ ובסיס גלגלים של 242 ס"מ. ה-S מציעה עם זו הבטחה לניהוג מושחז יותר - תודות לקפיצים קשיחים ב-50% מהדגם הרגיל ובולמים שונים, הנמכה של ארבעה מ"מ ומוטות מייצבים קשיחים ב-100% מהרגילים וחלולים לחסכון במשקל.
את החוויה הדינמית ישלימו צמיגי מישלן פיילוט ספורט 4 במידה 215/40 מלפנים ו-245/40 מאחור, חישוקי "18 ובלמי ברמבו בקוטר 320 מ"מ (שמוצעים בדגם הרגיל בתוספת תשלום).
שיווק ה-A110S יחל באירופה לקראת סוף השנה, עם מחיר התחלתי של 66,500 יורו כולל מסים בצרפת (כ-270 אלף שקל לפני תוספת המסים הנהוגה בישראל). לפי שעה לא ידוע על תוכניות לשיווק ה-S בישראל.