ה"אוטומוטיב ניוז" מדווח כי אורורה הודיעה שהעסקה תשדרג את גיוס הכספים השני שלה ליותר מ-600 מיליון דולר (2.17 מיליארד שקל), זאת לעומת כ-530 מיליון דולר עליה הצהירה קודם לכן.
קונצרן יונדאי ואורורה משתפים פעולה בפיתוח מכוניות אוטונומיות מאז השנה שעברה, כאשר יונדאי משתמשת בטכנולוגיה שפיתחה אורורה לדגם אב-טיפוס המבוסס על יונדאי נקסו, רכב הפנאי המתודלק במימן.
מהודעת יונדאי עולה כי היצרנית מעוניינת להביא לשוק טכנולוגיה אוטונומית במוניות רובוטיות שייפרסו בערים נבחרות החל מ-2021. הטכנולוגיה של אורורה עומדת ברמת אוטונומיה 4, שמאפשרת לרכב לנוע ללא כל מעורבות נהג באזורים מסוימים אך עדיין כוללת גלגל הגה לאזורים בהם נדרשת נהיגה אנושית.
לצד השותפות עם יונדאי, אורורה הכריזה בשבוע שעבר על שיתוף פעולה גם עם פיאט קרייזלר אוטומובילס (FCA), במסגרתה תפתח עבור דגמי ראם ופיאט מערכות נהיגה אוטונומיות. באותו השבוע הוכרז מנגד כי שיתוף הפעולה עם קבוצת פולקסווגן, שהושק בינואר 2018, הסתיים.