דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל, החלה בשיווק הדור השלישי של ב.מ.וו Z4. הרכב החדש פותח הפעם יחד עם טויוטה ומהווה בסיס לסופרה החדשה, לצידה הוא גם מיוצר באוסטריה.
 
השיווק מתבצע כחלק ממתקפת חידושים של המותג בארץ, תחת הכותרת "הדור החדש של דגמי ב.מ.וו". עיקר השינוי לפי היצרנית נמצא בשפת עיצוב חדשה, סביבת נהג מפוארת ומתקדמת יותר, וטכנולוגיות חדשות בתחום ההנעה ומערכות הבטיחות שיהיו עשירות יותר וחלק תקני מהרכב.
 
בב.מ.וו מדברים על חזרה למקורות כשמדובר בהנאה מנהיגה, ומדגישים זאת גם בהחלפת הגג הקשיח המתקפל ב-Z4 בגג בד קל יותר. אבל הם גם מדברים על שילוב פאר בזכות סביבת נהיגה בתפיסת ה"לייב קוקפיט", בשילוב בין מסך מגע למולטימדיה ("10.25) ולוח מחוונים דיגיטלי (למעט בגרסת הבסיס).

​ב.מ.וו Z4 החדשה בישראל: החל מ-359,000 שקל

 
כיאה למכונית שחוזרת למקורות, ה-Z4 תוצע בגרסת הבסיס (20i) עם תיבת שישה הילוכים ידנית – שמשודכת למנוע 2.0 ליטר טורבו עם 197 כ"ס.
 
גרסה זו עולה החל מ-359 אלף שקל, בעוד עבור תיבה אוטומטית תצטרכו להוסיף 40 אלף שקל. גרסת "30i" לאותו מנוע (258 כ"ס, 5.4 שניות לעומת 6.6) עולה החל מ-489 אלף שקל ומוסיפה בין היתר מושבים חשמליים.

​ב.מ.וו Z4 החדשה בישראל: החל מ-359,000 שקל

 
הגרסה הבכירה, M40i, מצוידת במנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים מוגדש עם 340 כ"ס (4.5 שניות ל-100). כאן תקבלו גם מתלים אדפטיביים נשלטים אלקטרונית ודיפרנציאל אחורי Mספורט. המחירף החל מ-589 אלף שקל.

​ב.מ.וו Z4 החדשה בישראל: החל מ-359,000 שקל

ב.מ.וו סדרה 8 קונברטיבל 

לצד ה-Z4 החדשה, דלק מוטורס מודיעה גם על תחילת שיווק הסדרה 8 קונברטיבל. זו מוצעת אצלנו בינתיים רק בגרסת ה-M850i  החזקה, שחמושה במנוע V8 טורבו בנפח 4.4 ליטר (530 כ"ס, 3.9 שניות ל-100 קמ"ש). כמו הקופה, היא מציעה הנעה כפולה, היגוי אחורי ושליטה אלקטרונית במתלים. היא יקרה מהקופה ותעלה החל מ-1.32 מיליון שקל ל"אלגנט" ו-1.35 מיליון ל"קרבון".