השיווק מתבצע כחלק ממתקפת חידושים של המותג בארץ, תחת הכותרת "הדור החדש של דגמי ב.מ.וו". עיקר השינוי לפי היצרנית נמצא בשפת עיצוב חדשה, סביבת נהג מפוארת ומתקדמת יותר, וטכנולוגיות חדשות בתחום ההנעה ומערכות הבטיחות שיהיו עשירות יותר וחלק תקני מהרכב.
בב.מ.וו מדברים על חזרה למקורות כשמדובר בהנאה מנהיגה, ומדגישים זאת גם בהחלפת הגג הקשיח המתקפל ב-Z4 בגג בד קל יותר. אבל הם גם מדברים על שילוב פאר בזכות סביבת נהיגה בתפיסת ה"לייב קוקפיט", בשילוב בין מסך מגע למולטימדיה ("10.25) ולוח מחוונים דיגיטלי (למעט בגרסת הבסיס).
כיאה למכונית שחוזרת למקורות, ה-Z4 תוצע בגרסת הבסיס (20i) עם תיבת שישה הילוכים ידנית – שמשודכת למנוע 2.0 ליטר טורבו עם 197 כ"ס.
גרסה זו עולה החל מ-359 אלף שקל, בעוד עבור תיבה אוטומטית תצטרכו להוסיף 40 אלף שקל. גרסת "30i" לאותו מנוע (258 כ"ס, 5.4 שניות לעומת 6.6) עולה החל מ-489 אלף שקל ומוסיפה בין היתר מושבים חשמליים.
הגרסה הבכירה, M40i, מצוידת במנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים מוגדש עם 340 כ"ס (4.5 שניות ל-100). כאן תקבלו גם מתלים אדפטיביים נשלטים אלקטרונית ודיפרנציאל אחורי Mספורט. המחירף החל מ-589 אלף שקל.
ב.מ.וו סדרה 8 קונברטיבל
לצד ה-Z4 החדשה, דלק מוטורס מודיעה גם על תחילת שיווק הסדרה 8 קונברטיבל. זו מוצעת אצלנו בינתיים רק בגרסת ה-M850i החזקה, שחמושה במנוע V8 טורבו בנפח 4.4 ליטר (530 כ"ס, 3.9 שניות ל-100 קמ"ש). כמו הקופה, היא מציעה הנעה כפולה, היגוי אחורי ושליטה אלקטרונית במתלים. היא יקרה מהקופה ותעלה החל מ-1.32 מיליון שקל ל"אלגנט" ו-1.35 מיליון ל"קרבון".