בכל מקרה, המהדורה המיוחדת מציעה את כל הטוב שחובבי שטח ישמחו לקבל: מרווח הגחון הוגדל בלא פחות מ-10 ס"מ ל-31, חלקים שונים מוגנו וחוזקו, למשל תיבת ההעברה והדיפרנציאל, ומערך המתלים כולו הוחלף במתלי שטח קיצוניים - כולל קפיצים ובולמים ייעודיים ומוטות מייצבים ניתנים לניתוק, להגדלת אורך התנועה של המתלים בתנאים קיצוניים.
יש גם ספייסרים שמרחיבים את הסרנים ב-30 מ"מ וצמיגי שטח ענקיים (235/75), ביחס לג'ימני כמובן. לטובות נוחות והדר הגאן מצוידת במושבים מצופים באלקנטרה עם תפרים כסופים, ואילו על מכסה המנוע תמצאו רשת לעיגון מטען.
![אימת הסלעים: סוזוקי ג'ימני גאן במבטא איטלקי](/Attachment/Gallery/241146/1618326/_crop_to50_750x750.jpg)
הגאן מבוסס על הגרסה הידנית של סוזוקי ג'ימני החדש, שמוצעת גם בישראל. לזו מנוע בנזין ארבעה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר, שמספק 102 כ"ס ו-13.2 קג"מ ומשודך לתיבת חמישה הילוכים והנעה כפולה. סוזוקי לא מפרסמת נתוני ביצועים לגאן (מהירות מרבית של 145 קמ"ש בדגם הרגיל).
![אימת הסלעים: סוזוקי ג'ימני גאן במבטא איטלקי](/Attachment/Gallery/241146/1618314/_crop_to50_750x750.jpg)
מחיר המהדורה המיוחדת לא פורסם, והיא לא צפויה להגיע לישראל.
![אימת הסלעים: סוזוקי ג'ימני גאן במבטא איטלקי](/Attachment/Gallery/241146/1618329/_crop_to50_750x750.jpg)