גרסת הגג הנפתח של ה-LC הוצגה לראשונה בתערוכת דטרויט השנה, במפרט שנראה כבר אז קרוב מאוד לדגם סדרתי. בהתאם, המכונית המסווית שהוצגה בגודווד מציגה שינויים מינוריים. לקסוס לא מפרסמת בינתיים מפרט טכני או מועד שיווק מדויק, למעט שזה יקרה "בעתיד הקרוב". להערכתנו לקסוס תציג את הדגם הסדרתי עוד השנה, לקראת תחילת שיווק ב-2020.
לקסוס LC היא מכונית קופה גדולה עם ארבעה מושבים, שמתחרה בין היתר במרצדס S-קלאס קופה. אורכה 477 ס"מ, רוחבה 192 ס"מ, גובהה 134.5 ס"מ ובסיס הגלגלים שלה עומד על 287 ס"מ.
מכונית היוקרה היפנית משווקת כיום בישראל בגרסת בנזין (LC500) עם מנוע V8 בנפח 5.0 ליטר, 477 כ"ס ותיבת 10 הילוכים אוטומטית. גרסת כלאיים (LC500h) משדכת בין מנוע V6 בנזין (3.5 ליטר, 299 כ"ס) ומנוע חשמלי (179 כ"ס) להספק כולל של 359 כ"ס. לשתיהן הנעה אחורית.
גרסת התצוגה מינואר האחרון
גרסת הקונברטיבל צפויה כפי הנראה להציע מפרט טכני דומה לדגם הקופה, כולל גם מקום לשני נוסעים מאחור. היא תהיה כמובן יקרה משמעותית מדגם הקופה, שלכשעצמו אינו זול: החל מ-750 אלף שקל לגרסת הכלאיים ו-820 אלף ל-V8 בנזין.