כן, בפורד החליטו שהמהדורה המיוחדת - רק 45 יחידות במחיר של החל מ-1.2 מיליון דולר - לא תותאם לאף אחד מתקני המירוצים או לתקינת הכביש. פירוש הדבר שתוכלו ליהנות ממנה בימי מסלול ותחרויות חובבים בהן אין דרישה לעמידה בתקנות ה-FIA או כל גוף אחר.
בהתאם, ל-GT סימן 2 יש 200 כ"ס יותר ממכונית המירוץ הרשמית, כן - אותה מכונית שזכתה במירוץ 24 השעות של לה מאן. מנוע ה-3.5 ליטר המוגדש שלה מפיק 700 כ"ס, ומשודך לתיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת מצמד שאמנם הגיעה ממכונית המירוץ, אך עברה עוד כמה שיפורים, כך על-פי פורד.
היצרנית בחרה גם לוותר על כמה מהרכיבים ה"מיותרים" ממכונית הכביש, כמו הגבהת הגחון שמיועדת לנסיעה על פסי האטה או דרכים משובשות. גם מערכת לבחירת מצבי נהיגה הוסרה ובסך הכל הסימן 2 קלה ביותר מ-90 ק"ג מגרסת הכביש. היא גם משתמשת בקפיצים מונמכים וקשיחים במיוחד, לצד בולמי DSSV עם חמישה מצבי כיול.
התעלמות מתקני המירוצים איפשרה למהנדסי פורד גם להציע יעילות אווירודינמית משופרת - כולל כנף אחורית גדולה בהרבה מזו של גרסת המירוץ. בסך הכל ביצרנית מבטיחים כושר הצמדה גדול ב-400% מזה של ה-GT הסדרתית, לכשעצמה מכונית "דביקה" למדי, כאשר הסימן 2 מסוגלת ליצירת כוח צדי של יותר מ-2G.
כדי שאפשר יהיה גם לעצור, היא מצוידת בבלמים קרמיים ענקיים מתוצרת ברמבו - 394 מ"מ מלפנים ו-358 מאחור. בתא הנוסעים תמצאו מעט מאוד אבזור מיותר, אבל כן מושבי רקארו שפותחו במיוחד, רתמות עם שש נקודות עיגון ומערכת טלמטריה - כדי שתוכלו לנתח את ההקפה על המסלול החביב עליכם.