זגאטו, שעיצבה לאורך השנים מספר דגמים איקוניים על בסיס מכוניות אסטון מרטין, מציגה כאן יצירה מושכת עיניים במיוחד, כולל 108 "יהלומי סיבי פחמן" בסבכה הקדמית, שגם נעים כשהרכב בתנועה להזרמת אוויר למנוע.
יחידת הכוח, בנפח 5.2 ליטר, מצוידת בשני מגדשי טורבו ומפיקה 725 כ"ס ב-6,500 סל"ד ו-91.7 קג"מ בין 1,800 ל-5,000 סל"ד. אסטון מרטין לא מספקת נתוני ביצועים, אך ב-DBS רגילה זה מספיק להאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.4 שניות ולמהירות מרבית של 340 קמ"ש. ספק אם מי מ-19 המכוניות שייוצרו כלל ישמשו לבדיקת הביצועים, אלא יותר כקישוט האולטימטיבי לאוסף המכוניות של עשירי תבל.
ייצור ה-DBS וה-DB4 זגאטו יחל בשנה הבאה. הן יהיו זמינות גם ללקוחות ישראלים שימהרו להזמין, אם הכיסים שלהם עמוקים מספיק כמובן.