אבל מאז הכל השתנה. בשנת 2012 נערך סוף סוף מירוץ הדראג החוקי(!) הראשון בישראל ומאז... הענף די מדשדש. על פניו מירוץ דראג אמור להיות הפשוט והקל ביותר להפקה, בפועל הקהל הישראלי הלא ממושמע היה אחד מהגורמים המשמעותיים לכך שהפקה של מירוץ שכזה תהיה יקרה עד מאוד.
למה? בישראל 2019 עדיין אין מסלול קבע, והקהל הנלהב מתקרב מדי למסלול בו דוהרות המכוניות במהירות מסחררת. העניין דורש נוכחות של המשטרה, גידור ועוד כמה אופרציות; והכל יחד גרם לעלויות גבוהות עד מאוד. הפקת מירוץ הפכה להיות יקרה. ממש יקרה. נכון ליום פרסום הכתבה לא נערך מירוץ דראג רשמי בארץ למעלה משנה.
מגזין 'אוטו', ששם לנגד עיניו את טובתו של הספורט המוטורי הישראלי, החליט להרים הפקה ולערוך מירוץ ישראלי. אמנם זהו אינו מירוץ כדת וכדין (ללא קהל, מספר משתתפים מצומצם), והמכוניות שהגיעו היו רדומות במחסן ורחוקות ממצבן האופטימלי, אבל לו זה יעיר במעט את המושכים בחוטים ואת המשקיעים - אבל אנחנו את שלנו עשינו.
ההפקה הזאת עלתה לנו בלא מעט שיערות לבנות, ובאמת שאנחנו לא מזכירים את הסכום הכספי. ההפקה הזאת לא הייתה יוצאת לפועל ללא הרצון של המתחרים עצמם, שהיו להוטים להגיע וחלקם השקיעו המון זמן בהכנת המכוניות, בהתראה קצרה יחסית. הכינו אותן למירוץ על חשבון עבודתם והשקיעו בהן לא מעט כסף וזמן (כמה מהם נעלמו למשפחותיהם רק בכדי שהכל יהיה מוכן).
בנוסף צריך להזכיר את הצוותים שהגיעו בכדי לעזור, דודי בן זאב שבלעדיו כל זה לא היה קורה וכמובן לעיריית דימונה שהעמידה לרשותינו את המנחת ודאגה לאישור ממשטרת ישראל. תודה לחברת 'שגריר' שהעמידה לרשותנו גרר למכוניות ותודה ליבואניות צ'מפיון מוטורס ולובינסקי, על הבאת אודי R8 ופיג'ו 308GTI, שיהוו אינדיקציה למפלצות.
מקווים שתהנו מהסרט ואנחנו מאחלים לספורט הישראלי שרק יגדל ויצמח.