בדומה להיום, הגרסה החדשה ממוצבת ככרטיס הכניסה לעולם AMG, מתחת ל-63 החזקה ויקרה בהרבה. מרצדס ניצלה את מתיחת הפנים כדי לחזק גם את ה-43, שתציע כעת 390 כ"ס (23+) בין 5,500 ל-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 53 קג"מ בין 2,500 ל-4,500 סל"ד.
המנוע, שנותר בנפח 3.0 ליטר (טווין-טורבו בנזין, שישה צילינדרים ב-V), מפיק את תוספת הכוח תודות למגדשים חדשים וגדולים מבעבר ותוכנת ניהול מעודכנת. למרות תוספת הכוח, הביצועים על הנייר לא השתנו, ומרצדס-GLC 43 AMG המחודש יאיץ לאחר העדכון מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.9 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת של 250 קמ"ש. תצרוכת הדלק עומדת על בין 9.4 ל-9.8 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה.
ל-GLC 43 תיבת תשעה הילוכים והנעה כפולה, מתלים אדפטיביים ושלל אפשרויות התאמה לפי העדפות הנהג - קשיחות המתלים, ההיגוי, תגובת דוושת המצערת, בקרת היציבות ועוד.
העיצוב לא השתנה דרמטית, וכולל כעת יחידות תאורה חדשות, חישוקים קלים (בין "19 ל-"21) בעיצוב חדש, עדכונים קלים לפגושים ופתחי מפלט עגולים במקום מלבניים.
בתא הנוסעים תמצאו לוח מחוונים דיגיטלי (בגודל "12.3) במקום המחוונים הפיזיים. מסך המולטימדיה צמח וגודלו עומד על "10.25. המערכת עצמה כוללת כעת גם את סייעת מרצדס, MBUX, המאפשרת מתן פקודות קוליות בשפה טבעית.
שיווק ה-GLC 43 המחודש צפוי להתחיל בישראל ברבעון הרביעי של השנה, כך נמסר מחברת כלמוביל, יבואנית מרצדס. מחירו עדיין לא ידוע.