כדי לבדל אותה מפליינג ספר רגילה, המהדורה המיוחדת מצטיידת בתגי "מהדורה ראשונה" על המרכב ובתוכו, לצד תגים בעיצוב דגל בריטניה (יוניון ג'ק) בשלל מקומות. בנטלי לא מציינת כמה יחידות בדיוק ייוצרו.
עוד בדגם החדש: חישוקי "22 בעיצוב ייחודי מבית מולינר, סדנת ההתאמה האישית של בנטלי, סמל "B" מכונף המתרומם חשמלית בחרטום וכולל גם תאורה משלו ומפרט אבזור עשיר (מרשימת התוספות הרגילה של הפליינג ספר).
בין היתר יוצעו מסך מולטימדיה מסתובב על ציר שמאפשר להחליף את המסך הדיגיטלי במחוונים אנלוגיים או להעלים את שניהם ולהישאר עם קונסולה נקייה לחלוטין. יש גם בקרת שיוט אדפטיבית עם נהיגה אוטונומית בפקקים, מערכת ראיית לילה, תצוגה עילית, תאורת אווירה עם שבעה גוונים לבחירה ועוד כיד הדימיון הטובה.
המהדורה המיוחדת מציעה את אותה יחידת כוח כמו הדגם הרגיל - כלומר מנוע W12 בנפח 6.0 ליטר, צמד מגדשי טורבו ו-635 כ"ס. זה מעביר את הכוח לכל ארבעת הגלגלים בסיוע תיבת שמונה הילוכים רובוטית כפולת מצמד ומאיץ את הפליינג ספר מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.8 שניות ולמהירות מרבית של 333 קמ"ש.
מכונית ראשונה מהמהדורה המיוחדת תוצע במכירה פומבית, שהכנסותיה ייתרמו לקרן חקר האיידס על-שם אלטון ג'ון. המכירה הפומבית תיערך בנשף הצדקה של הקרן בצרפת ביום רביעי הקרוב.
שיווק בנטלי פליינג ספר החדשה צפוי להתחיל בישראל בסוף השנה, כך נמסר מבנטלי. מחירה עדיין לא ידוע (החל ממיליון ו-565 אלף שקל לדור היוצא).