ציפסה, 55, ימונה לתפקיד יו"ר חבר המנהלים (המקביל למנכ"ל בב.מ.וו) ב-16 באוגוסט, יום לאחר שעזיבת קרוגר תיכנס לתוקף. זה האחרון הודיע בתחילת יולי כי הוא מוותר על זכותו לבקש כהונה שנייה בתפקיד, להערכת גורמים בתעשייה לאחר שהבין כי הנהלת היצרנית איבדה בו אמון וסיכוייו לזכות במינוי בשנית נמוכים.
מנכ"לה החדש של ב.מ.וו, יצרנית מכוניות היוקרה הגדולה בעולם, מגיע מתחום הייצור. בעבר ניהל את מפעל אוקספורד בבריטניה והיה סגן נשיא בכיר ביצרנית לנושאי תכנון ואסטרטגיית מוצר.
ב.מ.וו ניצבת בשנים האחרונות בפני אתגרים טכנולוגיים וכלכליים גדולים, עם המעבר ממכוניות "רגילות" לחשמליות ואוטונומיות. למרות שהציגה שלל טכנולוגיות בתחומים אלה, ב.מ.וו נחשבת עדיין למפגרת יחסית למובילות התעשייה באימוץ שלהן באופן סדרתי. זו גם אחת הסיבות לכך שקרוגר איבד את אמון ההנהלה. בידי ציפסה תופקד כעת האחריות להוביל את ב.מ.וו לתוך העשור החדש.