עוד כוח
מעתה יוצעו ארבעה דגמים, כאשר בקאן-אם הציגו גרסת-על חדשה ל-X3 שמכונה "מאבריק X RS טורבו RR". לגרסה זו מנוע מחודש שעבר עדכונים רבים: בוכנות, מגדש טורבו ומצנן ביניים חדשים למשל. אלו שמביאים לעליה נאה בהספק שעומד כעת על 195 כ“ס (תוספת של 23 כ“ס). גם המומנט צמח ועומד כעת על 18.6 קג“מ, תוספת של כ-1.9 קג“מ ביחס למנוע היוצא.
בקאן-אם מבטיחים גם תיבה אוטומטית רציפה מעודכנת. עוד מספרים על כיול מתלים חדש לדגמי ה-185 ס"מ (רוחב כולל) ומרווח גחון שצמח ל-406 מ"מ (תוספת של כשני ס"מ). ישנה קשת בטיחות חדשה, קשיחה מקודמה, שכעת גם ניתנת לפירוק בהברגה.
חיצונית ה-X RS זוכה לחישוקים חדשים ויחודיים לדגם וצביעה המשלבת כחול ושחור עם קפיצים בצבע ירוק. בתא הנוסעים ניתן למצוא תצוגה דיגיטלית חדשה עם מסך "7.6.
מחיר ה-RR עומד על 207 אלף שקל (200 אלף ב"תקופת ההשקה"). ה-X RS טורבו RR מגיע גם בגרסת מקס (Max) המיועדת לנהג ושלושה נוסעים ועולה 20 אלף שקל נוספים (227 אלף שקל, 220 אלף בתקופת ההשקה).
גרסת ה-X RC המיועדת לשטח טכני זוכה לעדכונים דומים, בראשם המנוע החדש והמחוזק. מחירה 225 אלף שקל (218 אלף שקל בהשקה).
פחות כסף, עדיין המון כוח
חידוש משמעותי לא פחות עבור היצרנית נוגע לגרסה חדשה לגמרי - מאבריק DS טורבו R. זו מחליפה במידה מסוימת את ה-X DS טורבו R בישראל, לאחר ששיווק זו הופסק. גרסה זו תמלא את הרווח שבין גרסת הטורבו הבסיסית (120 כ"ס) ל-X RS טורבו RR. היא עושה שימוש במנוע הקודם, שמפיק 172 כ“ס ומציעה רוחב של 163 ס"מ, דומה לגרסאות ה-X DS.
את המאבריק DS טורבו R תקבלו עם צמיגי "28 (לעומת "29 ב-X DS), מהלך מתלה של 50.8 ס"מ ובולמי פוקס 2.5 פודיום QS3 (ל-X DS בולמי פוקס 2.5 RC2).
גולת הכותרת של גרסה זו הוא המחיר: 157 אלף שקל (150 אלף בתקופת ההשקה), פער קטן מגרסת הטורבו 120 כ"ס, שנותרה כמעט ללא שינוי ומחירה 152 אלף שקל (147 אלף שקל בהשקה).
מהיבואנית נמסר עוד כי כל הדגמים מוצעים בתקופת ההשקה עם חבילת אביזרים הכוללת חצי חלון, השלמת דלתות, ארגז אחורי קשיח, מערכת שמע, מראות צד ועוד. דגמים ראשונים יגיעו לארץ במהלך חודש ספטמבר.