גרסת הטורבו S אי-הייבריד משלבת בין מנוע גרסת הטורבו הרגילה - יחידת V8 בנפח 4.0 ליטר עם צמד מגדשי טורבו, 550 כ"ס ו-78.5 קג"מ - לבין מנוע חשמלי שמספק 136 כ"ס ו-40.8 קג"מ. התוצאה היא הספק כולל של 680 כ"ס ומומנט מרבי של 91.7 קג"מ בין 1,500 ל-5,000 סל"ד.
הגרסה החדשה מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.8 שניות ול-200 קמ"ש בתוך 13.2 בלבד. המנוע החשמלי מאפשר נסיעה ללא בנזין של עד 40 ק"מ בין טעינות, האצה מעמידה ל-60 קמ"ש בתוך 6.6 שניות ומהירות מרבית של 135 קמ"ש.
על אגירת האנרגיה החשמלית מופקדים מצברי ליתיום-יון בעלי קיבולת של 14.1 קילוואט-שעה. אלו דורשים טעינה של שש שעות משקע ביתי (230 וולט/10 אמפר) או 2.4 שעות משקע 7.2 קילוואט (400 וולט/16 אמפר). לגרסה החדשה תצרוכת חשמל של 5.3-5.1 ק"מ לקילוואט בממוצע בתנאי מעבדה ותצרוכת בנזין של 27-25.6 ק"מ לליטר.
כיאה לגרסת העל, את הקאיין טורבו S אי-הייבריד תקבלו ברמות מפרט ואבזור גבוהות - הכוללות בין היתר מתלי אוויר אדפטיביים, בלמים קרמיים, חישוקי "21 (יש גם "22 למי שחייב) ועוד. המחיר כצפוי אינו זול - החל מ-173 אלף יורו (675 אלף שקל) לקאיין טורבו S אי-הייבריד הרגיל והחל מ-176 אלף יורו (687 אלף שקל) למרכב ה"קופה".
מחברת אורכיד ספורטס קארס, יבואנית פורשה, נמסר בתגובה לפניית "אוטו" כי הגרסה החדשה תוצע בישראל רק בהזמנה מיוחדת.