הקאמיק, פנאי קטן שמבוסס אף הוא על פלטפורמת סופרמיני, יכניס את סקודה בישראל לתחרות עם אחיו התאום סיאט ארונה, כמו גם רכבי פנאי דוגמת פיג'ו 2008 וניסאן ג'וק.
רגע לפני שזה קורה, ביבואנית הפסיקו לאחרונה את שיווק גרסאות ה-1.0 ליטר של סקודה אוקטביה וקארוק. זאת, בשל החלטת סקודה שלא להתאימן לתקינת הזיהום החדשה. כתוצאה מכך, מחיר האוקטביה הבסיסית (1.5 ליטר) עומד כעת על החל מ-135 אלף שקל (לעומת החל מ-129 אלף לדגם הבסיס היוצא) והקארוק הזול ביותר שמוצע בישראל עולה 154 אלף שקל - 8,000 יותר מה-1.0 המבוטל.
כל הסימנים מראים שהאוקטביה הבאה - שתוצג בשנה הבאה - תוצע שוב עם מנוע 1.0 ליטר מוזל. לפחות כרגע, לא נראה שהקארוק יחזור להציע את המנוע הזה.
אבל החדשות הגדולות לעתיד הן כאמור סקודה קאמיק וסקאלה, שיושקו בתחילת 2020. ביבואנית מקווים לנגוס בנתח מכירות מהותי בקטגוריית המשפחתיות הקומפקטיות עם הסקאלה, מה שלא כל-כך הלך עם המכונית שהיא מחליפה (סקודה ראפיד).
וגם: סופרב מחודשת
עוד לפני שני דגמים אלה, כנראה ברבעון האחרון של 2019, סקודה סופרב המחודשת אמורה לנחות בארץ. אחד השינויים החשובים כאן יהיה מנוע 2.0 ליטר עם 190 כ"ס, שיחליף את מנועי ה-1.8 ליטר (180 כ"ס) ו-2.0 ליטר (230 כ"ס). במהלך 2020 ביבואנית מקווים להתחיל גם בשיווק גרסת כלאיים נטענת, שתהנה ממס קניה מופחת ותציע חבילה תחרותית.