במסגרת הרענון, הסיוויק מציעה עדכון קל בלבד לעיצוב החיצוני. בין היתר ניתן לזהות פגוש קדמי חדש עם עיטורים בצבע הרכב בפתחי האיוורור הצדיים, בתי פנסי ערפל חדשים ועדכון ליחידות התאורה (מושחרות בחלק מהגרסאות ועם פנסי לד גדולים יותר ברמות הגימור הגבוהות).
כל רמות הגימור מצטיידות בחישוקים בעיצוב חדש, ואילו מאחור תמצאו פגוש שונה עם קישוטים בצבע הרכב וחלק תחתון שונה. בתא הנוסעים העדכון ממשיך ברוח דומה - עם גוונים חדשים, דיפונים שונים ותוספת אבזור. בין היתר רמת הביניים EX מצטיידת במושב נהג חשמלי וגלגל הגה ובורר הילוכים מצופים עור.
רמת הספורט מציעה מולטימדיה משודרגת עם מסך "7 במקום "4 והתנעה בשלט רחוק. שינויים אלו מצטרפים לעדכון שהונדה עשתה בארה"ב אשתקד וכלל מלבד רענון עיצוב לסדאן גם תוספת מערכות בטיחות בכל הגרסאות ושדרוגי אבזור נוספים.
עדכון נוסף לקראת 2020, נוגע לבידוד הרעשים. כאן הונדה מבטיחה יותר חומרי בידוד ברצפת תא הנוסעים, בתא המטען ובבתי הגלגלים מלפנים ומאחור. המפרט הטכני לא השתנה, למעט הוספת רמת גימור חדשה עם תיבה ידנית (ספורט טורניג הבכירה, שמצטרפת לספורט). הסיוויק האמריקנית מוצעת עם אותו מנוע 1.5 ליטר טורבו-בנזין כמו בישראל, אך בשתי רמות הספק - 177 או 182 כ"ס (182 בישראל).
נכון לעתה לא ידוע אילו שינויים צפויים בסיוויק האצ'בק בישראל. בהקשר זה נזכיר כי הדור הנוכחי של הסיוויק הושק בארה"ב במרץ 2016, קרוב לשנה לפני שהגיע לאירופה וכשנה וחצי לפני ישראל. בהתאם, השקת העדכון למפרט האירופי עדיין רחוקה יחסית.