פורשה מאקאן בגרסה זו מצוידת במנוע קטן מבעבר - יחידת טווין-טורבו בנזין V6 בנפח 2.9 ליטר במקום 3.6 ליטר לפני מתיחת הפנים. ההספק עם זאת זינק ב-40 כ"ס ועומד כעת על 440 כ"ס, מה שמסביר גם את השיפור בביצועים: 4.5 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש לעומת 4.8 בעבר, כאשר עם חבילת "ספורט פלוס" הכוללת בקרת יציאה מהמקום, זמן ההאצה נחתך ל-4.3 שניות בלבד.
המאקאן טורבו מאיץ ל-160 קמ"ש בתוך 10.5 שניות (10.3 עם ספורט פלוס), ל-200 קמ"ש בתוך 17.1 שניות (16.9) ולמהירות מרבית של 270 קמ"ש. תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 10.2 ק"מ לליטר. לגרסה החדשה תיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת מצמד והנעה כפולה.
מלבד כוח, המאקאן טורבו גם מוסיף עיצוב ייחודי, תודות לפגושים שונים מלפנים ומאחור וחישוקי "20 ללא תוספת תשלום. הוא גם יציע בלמים המצופים בתרכובת פחמן וטונגסן, שלדברי פורשה מצמצמת יצירת אפר בלמים בעד 90% - טוב לניקיון החישוקים וגם לאיכות הסביבה.
מלבד זאת הטורבו מציע גם מתלים בכיול ספורטיבי עוד-יותר ממאקאן רגיל, וכיאה לגרסה בכירה יוצע עם מיטב אבזור הבטיחות והנוחות של הדגם - כולל בין היתר בקרת שיוט אדפטיבית המסוגלת לנווט את הרכב כמעט ללא מעורבות נהג בפקקים (עד 60 קמ"ש).
מחיר הגרסה החדשה בגרמניה עומד על החל מ-92 אלף יורו (כ-360 אלף שקל). מחירה בישראל עדיין לא ידוע, אך מיבואנית המותג, אורכיד ספורטס קארס, נמסר כי ניתן להזמינה בהזמנה מיוחדת כבר מעכשיו. שיווק סדיר יתחיל בשנה הבאה.