מצד אחד ה-RS7 החדשה, עם 600 כ"ס ועיצוב שרירי, ומנגד ה-55TFSIe - עם הנעת כלאיים שמאפשרת נסיעה חשמלית למרחק של עד 40 ק"מ בלי לזהם. שתי הגרסאות מוצגות זו לצד זו בתערוכת פרנקפורט הנערכת בימים אלה, וישווקו אצלנו מתחילת 2020, כך נמסר מחברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי.
מיסטר הייד
ה-RS7 החדשה, כמו ה-RS6 שהוצגה לאחרונה, עושה שימוש במנוע טווין-טורבו בנזין בנפח 4.0 ליטר, עם שמונה צילינדרים, 600 כ"ס ו-81.5 קג"מ בין 2,050 ל-4,500 סל"ד. מערכת חשמל 48 וולט עם מנוע חשמלי המשולב לתוך תיבת ההילוכים מאפשרת כיבוי מנוע הבנזין בשיוט (בין 55 ל-160 קמ"ש) ולזמן ממושך יותר בעצירה ובהאטה כבר מתחת ל-22 קמ"ש.
הגרסה הספורטיבית מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.6 שניות ולמהירות מרבית של 250 קמ"ש. חבילות ביצועים בתוספת תשלום מאפשרות להעלות את המהירות, המוגבלת אלקטרונית, ל-280 או 305 קמ"ש.
לליפטבק הספורטיבית הנעה כפולה, היגוי אחורי, מתלים ספורטיביים וחישוקי "21 או "22. יש גם בלמים קרמיים, מרכב רחב בארבעה ס"מ מהדגם הרגיל והנמכה של שני ס"מ (שלושה מעל 120 קמ"ש).
ד"ר ג'קיל
הצד הידידותי-לסביבה של משפחת ה-A7, אודי מציעה את ה-55TFSIe. לזו מנוע בנזין עם 252 כ"ס שמשודך למנוע חשמלי עם 143 כ"ס. מערכת ההנעה מציעה הספק כולל של 367 כ"ס ומומנט מרבי של כ-51 קג"מ, מספיק להאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.7 שניות ולמהירות מרבית של 250 קמ"ש.
מצברי 14.1 קילוואט-שעה אוגרים אנרגיה משקע ביתי 230 וולט (בתוך שבע שעות) או מנוהל 400 וולט (שעתיים וחצי). אנרגיה זו יכולה להניע את הגלגלים לטווח של עד 40 ק"מ ולמהירות מרבית של 135 קמ"ש. לגרסה זו תצרוכת דלק ממוצעת של 52.6-47.6 ק"מ לליטר ו-5.7-5.5 ק"מ לקוט"ש בתנאי מעבדה.