תיבת ההילוכים החדשה משפרת את הביצועים ותצרוכת הדלק: מנוע ה-1.2 ליטר טורבו-בנזין (130 כ"ס, 23.4 קג"מ) מאיץ את הגרנדלנד X כעת מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 10.4 שניות (לעומת 10.9 עם התיבה הקודמת), בעוד תצרוכת הדלק עומדת על 18.9 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה לעומת 18.2 בעבר. המהירות המרבית לא השתנתה - 188 קמ"ש.
לובינסקי גם משיקה בישראל את מנוע הדיזל שכבר מוצע ב-3008, יחידת ה-1.5 ליטר החדשה יחסית של PSA עם 130 כ"ס ו-30.6 קג"מ ב-1,750 סל"ד. גם זו משודכת לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית, ומאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 12.3 שניות ולמהירות מרבית של 192 קמ"ש. תצרוכת הדלק: 23.8 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה.
באותה הזדמנות, בוצע גם שיפור קל לרמות הגימור השונות. בבסיס, "אנג'וי" (Enjoy), נוספו בקרת שיוט אדפטיבית חישוקי "18 ללא תוספת תשלום. רמת הגימור "אינוביישן" (Innovation) מצטיידת בנוסף גם במסך "8 למולטימדיה במקום "7.
הגרנדלנד X עולה כעת החל מ-152 אלף שקל לגרסת הבנזין ברמת גימור אנג'וי (Enjoy) והחל מ-155 אלף שקל לאותה רמת גימור עם מנוע הדיזל. רמת הגימור אינוביישן עולה 165 אלף שקל עם מנוע בנזין ו-168 אלף עם מנוע דיזל. תוספת גג בצבע שחור לרמת גימור זו עולה 1,500 שקל.