מבחר גרסאות פורשה 911 החדשה (992) ממשיך להתרחב. אחרי דגמי הקאררה S עם הנעה אחורית או כפולה (4S) והקאררה הבסיסית, מגיע תורה של הקאררה 4 - דגם הבסיס עם הנעה כפולה.

בדומה לקאררה רגילה, גרסת ההנעה הכפולה מצוידת במנוע 3.0 ליטר טווין-טורבו בנזין עם שישה צילינדרים בתצורת בוקסר. מנוע זה מפיק 385 כ"ס (15 יותר מבדור היוצא) ב-6,500 סל"ד ומומנט מרבי של 44.8 קג"מ בין 1,950 ל-5,000 סל"ד.

בשידוך לתיבת שמונה הילוכים רובוטית כפולת מצמד, הקאררה 4 קופה מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.2 שניות, או בתוך ארבע בדיוק אם תשלמו עבור חבילת "ספורט כרונו", הכוללת בין היתר בקרת יציאה מהמקום. גרסת הקאררה 4 קבריולה עם גג בד מתקפל, זקוקה לשתי מאיות שנייה יותר בשני המקרים. היא גם מציעה מהירות מרבית נמוכה יותר - 289 קמ"ש לעומת 291.

פורשה 911


מערכת ההנעה הכפולה של הקאררה 4 מגיעה מה-4S, וכוללת כמוה סרן קדמי משודרג עם קירור מים למצמד ולדיפרנציאל. מערכת זו מאפשרת לטענת פורשה דיוק רב יותר בהעברת הכוח בין הסרנים ושיפור בכושר המשיכה בהאצה בקו ישר או בסיבוב.

פורשה 911


הקאררה 4 מצוידת במתלים אדפטיביים עם שני מצבים (רגיל וספורט), חישוקי "19 מלפנים ו-"20 מאחור ובלמים מאווררים ומחוררים בקוטר 330 מ"מ מלפנים ומאחור. בתוספת תשלום מוצעים דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית, בלמים קרמיים, חישוקי "20 מלפנים ו-"21 מאחור ומערכת פליטה ספורטיבית.

פורשה 911


בניגוד לדורות קודמים, גרסאות ההנעה הכפולה לא מציעות הפעם מרכב רחב יותר מדגמי ההנעה האחורית (המרכב הרחב פשוט אומץ על-ידי כל הגרסאות). בהתאם אין הבדלי עיצוב בין הקאררה 4 לקאררה, וגם בינה לבין ה-4S תתקשו למצוא הבדלים - למעט צמד פתחי מפלט מלבניים מאחור במקום ארבעה עגולים (תקני בקאררה 4S, אופציה בתוספת תשלום בקאררה 4). 

בדומה ליתר גרסאות ה-992, הקאררה 4 מציעה גם "מצב רטוב", מערכת שמזהה כביש רטוב, דורכת את חיישני בקרת היציבות וה-ABS (מניעת החלקת גלגלים בבלימה) ומתריעה על סכנת החלקה לנהג. זה יכול לבחור להפעיל מצב נהיגה מתאים לכביש חלק בלחיצת כפתור.

פורשה 911


פורשה 911 קאררה 4 וקאררה 4 קבריולה זמינות להזמנה כעת באירופה. מחירן בגרמניה עומד על החל מ-112.5 אלף ו-127 אלף יורו בהתאמה, כולל מסים מקומיים, או כ-440 אלף ו-496 אלף שקל בהתאמה, לפני תוספת המסים בישראל. מועד השיווק בישראל ומחירים עדיין לא פורסמו.