הקופר SE נחשפה לפני חודשיים ומוצגת בימים אלה בפרנקפורט. היא משתמשת בטכנולוגיה שפותחה עבור ב.מ.וו i3, ומצוידת במנוע חשמלי עם 184 כ"ס ו-27.5 קג"מ, ובמצברי ליתיום-יון בעלי קיבולת של 32.6 קילוואט-שעה (קוט"ש).
למיני החשמלית טווח נסיעה של בין 235 ל-270 ק"מ. למצברים יכולת טעינה צנועה של עד 50 קילוואט בעמדה מהירה (DC). זו תאפשר טעינת 80% מקיבולת המצברים בתוך 35 דקות. טעינה מעמדה רגילה תארך שלוש וחצי שעות.
עם משקל עצמי של 1,365 ק"ג, הקופר SE שוקלת 145 ק"ג יותר מקופר S אוטומטית. היא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 7.3 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 150 קמ"ש.
מיקום המצברים מתחת לרצפה חייב את הגבהת גחון המכונית ב-18 מ"מ, אך במיני טוענים כי מרכז הכובד דווקא ירד ב-30 מ"מ - זאת בשל מיקום המצברים. לכן, מסבירים שם, היכולת הדינמית לא תהיה פחותה ממיני רגילה. המכונית החדשה תציע גם אפשרות לבחור בין שתי רמות בלימת מנוע, לצורך טעינה משופרת, כמו גם בקרת יציבות שמותאמת לכוח החשמלי המידי.
חיצונית ההבדלים קלים, וכוללים שימוש בצבע צהוב או אפור בבתי המראות, בפס בסבכה הקדמית (האטומה), בחישוקים בסמלי ה-"E" על המרכב. ניתן לקבל את הרכב גם ללא תוספות צבע אלו. הקופר SE מצוידת בתאורת לד, מחוונים דיגיטליים ייחודיים לדגם ובחישוקי "16 (חישוקי "17 מוצעים בתוספת תשלום).