לרכב מנוע טורבו-דיזל חדש בנפח 2.0 ליטר שמייצר בין 163 כ"ס ל-239 כ"ס. הוא משודך לתיבת תשעה הילוכים אוטומטית במקום שבעה בעבר. הרכב מוצע בארץ בשלוש גרסאות: V220 עם 163 כ"ס, V250 עם 190 כ"ס ו-V300 עם 239 כ"ס. מלבד זאת ניתן לבחור בין שתי מידות בסיס גלגלים (320 ו-343 ס"מ) ושלושה אורכי מרכב (480, 510, ו-530 ס"מ).
סביבת הנהג עברה עדכון, ומבטיחה שיפור בהנדסת האנוש ודימיון רב יותר לעיצוב דגמי הנוסעים של מרצדס. בין היתר תמצאו פתחי אוורור בצורת טורבינה ומסך מולטימדיה בגודל "7. ל-V-קלאס כמובן מבחר גדול של אפשרויות לסידור מושבים. ניתן גם לקבל מושבים מהודרים ביותר.
![מרצדס V מחודש - החל מ-318 אלף שקל](/Attachment/Gallery/240677/1611055/_crop_to50_750x750.jpg)
בצד הבטיחותי מוצעים, בין היתר, מערכת בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים, עמעום אורות אוטומטי ומערכת סיוע לרוחות צד.
![מרצדס V מחודש - החל מ-318 אלף שקל](/Attachment/Gallery/240677/1611070/_crop_to50_750x750.jpg)
המפרט כולל דלתות הזזה חשמליות, תאורת לד, חישוקי "17, תפעול חשמלי לכיוון מושב הנהג, בקרת אקלים ומערכת מיזוג אחורית, תאורת אווירה, מצלמות היקפיות, ומערכת חנייה אוטומטית. ויש עוד: רשימת התוספות האופציונליות כוללת חלון גג, מקרר ומנשאי ספלים מקוררים או מחוממים. בכלמוביל מייעדים את הרכב כבעבר בעיקר לשירותי הסעות ומורי דרך, וכמובן גם למוניות.
![מרצדס V מחודש - החל מ-318 אלף שקל](/Attachment/Gallery/240677/1611099/_crop_to50_750x750.jpg)
המחירים: החל מ-318 שאל ל-V250 קצר (8,000 תוספת למרכב ארוך), בעוד דגמי מוניות עולים החל מ-268 אלף שקל ל-V220, החל מ-310 אלף ל-V250 והחל מ-374 אלף עבור V300.