רגע לפני שזה קורה, אסטון מרטין מפרסמת נתונים טכניים ראשונים וגם כמה הבטחות מסקרנות: לרכב החדש יהיה מנוע טווין-טורבו בנזין בנפח 4.0 ליטר, שיהיה יחידת ה-V8 החזקה ביותר של המותג - 550 כ"ס ו-71.3 קג"מ.
כוח זה כמובן לא הכל במכונית ספורט, ובאסטון מרטין מבטיחים שה-DBX יעמוד בשורה אחת מבחינה דינמית עם דגמי הספורט של המותג. בין היתר מציינים שם כי בניסוי בנורבורגרינג נרשמה בעקביות תוצאה של פחות משמונה דקות (לא נמסר בכמה), וכי כושר הפנייה שאב הטיפוס הפגין עומד ברמה של הוונטאג' הנמוכה וקלה יותר.
אם זה לא מספיק, מהנדסי היצרנית שואפים להציע כושר בלימה שיעלה על זה של מכונית ה-GT הספורטיבית, DBS סופרלג'רה. ולקינוח, באסטון מרטין מבטיחים כי ה-DBX יוכל להאיץ למהירות מרבית של יותר מ-290 קמ"ש. בקיצור, יהיה מעניין.
החשיפה המלאה של אסטון מרטין DBX הסדרתי צפויה להתקיים בחודש דצמבר הקרוב.