חטיבת הביצועים של ב.מ.וו, M, מציגה את גרסאות הביצועים החדשות של ב.מ.וו X5 דור רביעי וב.מ.וו X6 דור שלישי (שעוד לא הושק בישראל). שני רכבי הפנאי הגדולים זוכים זו הפעם השנייה בגרסת M מלאה, הפעם בשתי רמות הספק - 600 כ"ס בבסיס ו-625 כ"ס ברמת "קומפטישן" (Competition, תחרות).

ה-X5 M ו-X6 M זוכים שניהם לעדכוני עיצוב קלים, לטובת מראה שרירי וספורטיבי, ויוצעו בין היתר עם חישוקי "21 מלפנים ו-"22 מאחור בגרסת הקומפטישן (אופציה בתוספת תשלום בגרסת ה-M הרגילה). בתא הנוסעים תמצאו לוח מחוונים דיגיטלי בעל תפריטים ייחודיים לגרסאות M, גלגל הגה עם בורר מצבי M (שני מצבי כיול לתכנות לפי העדפת הנהג), מושבי ספורט מהודרים ושפע אבזור מקטלוג האופציות של רכבי הפנאי.

אבל גולת הכותרת היא כמובן יחידת הכוח - במקרה של דגמי ה-M מדובר במנוע V8 בנזין בנפח 4.4 ליטר, שמפיק 600 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-76.4 קג"מ בין 1,800 ל-5,600 סל"ד בסיוע צמד מגדשי טורבו. גרסת הקומפטישן מעלה את ההספק ל-625 כ"ס באותו סל"ד (ללא שינוי במומנט).

ב.מ.וו X5 ו-X6 לובשים M: עד 625 כ


ה-X5 M ו-X6 M מצוידים בתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה. הם מאיצים מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.9 שניות (3.8 בקומפטישן) ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. ב.מ.וו תציע את "ערכת הנהג של M", שכוללת העלאת הגבלת המהירות ל-290 קמ"ש. תצרוכת הדלק בכל הגרסאות עומדת על כשמונה ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה.

ב.מ.וו X5 ו-X6 לובשים M: עד 625 כ


מלבד הכוח והעיצוב, לגרסאות ה-M גם מתלים ספורטיביים, בלמים משודרגים מחומרים מרוכבים, דיפרנציאל M מוגבל החלקה וכיול ייחודי להיגוי - כל זאת לטובת חווית נהיגה שכויילה לפי ב.מ.וו גם על גבי מסלול הנורבורגרינג.

ב.מ.וו X5 ו-X6 לובשים M: עד 625 כ


מחברת דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו, נמסר כי שיווק גרסאות ה-M יחל במהלך 2020. מב.מ.וו נמסר כי השקת הדגם תתקיים בארה"ב בתערוכת לוס אנג'לס בנובמבר הקרוב. שיווק דגמי הקומפטישן יחל מאוחר יותר, באפריל 2020.