הסיבה לכך די פשוטה - בדומה למכוניות בנזין ודיזל, מנוע חזק יותר זקוק ליותר אנרגיה מהמצברים. וכך טאייקאן 4S עם מצברי 93.4 קילוואט-שעה (קוט"ש), ממש כמו בטורבו וטורבו S, תוכל לנסוע עד 463 ק"מ בין טעינות בממוצע לפי תקן ה-WLTP האירופי, זאת לעומת 450 ק"מ בטורבו ו-412 בטורבו S.
בתמורה לטווח המשופר תאלצו לוותר על לא מעט סוסים: 571 כ"ס לעומת 680 בטורבו ו-761 בטורבו S, מה שגם מסביר את פער הביצועים: 4.0 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ב-4S, לעומת 3.2 ו-2.8 שניות בהתאמה בגרסאות הבכירות.
ה-4S תוצע גם בגרסה בסיסית יותר - עם מצברים בעלי קיבולת מופחתת (79.2 קוט"ש), מנועים חשמליים חלשים יותר (530 כ"ס) וטווח נסיעה של 407 ק"מ. מחירה ההתחלתי עומד על 105,600 יורו או כ-410 אלף שקל, נמוך משמעותית מזה של טורבו (מ-152 אלף יורו או כ-590 אלף שקל) וטורבו S (מ-185 אלף יורו שהם כ-717 אלף שקל). מחירים אלו כוללים מסים בגרמניה (מע"מ בגובה 19%) אך אינם כוללים מס קניה הנהוג בישראל לרכב חשמלי (10%).
מלבד פחות כוח, הטאייקאן 4S כמעט ואינה ניתנת להבדלה מגרסאות הטורבו. אם בכל זאת נרד לפרטים, נמצא כאן חישוקי "19 בעיצוב שונה, שינויים קלילים לחצאית הקדמית וחצאיות הצד ומסיט רוח שונה בפגוש האחורי.
בתא הנוסעים ההבדלים קטנים עוד יותר, כאשר גם כאן יוצעו שפע תוספות. גם מסך ה-"10.9 נותר על כנו ואיתו האופציה למסך נוסף לנוסע במושב הקדמי.
מחירים ומועד השיווק של פורשה טאייקאן בישראל עדיין אינם ידועים.