מתחת למכסה המנוע שוכנת יחידת ה-V8 טווין-טורבו של ב.מ.וו, עם 600 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-76.4 קג"מ בין 1,800 ל-5,600 סל"ד. בשידוך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה, זה מספיק להאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.3 שניות, ל-200 קמ"ש בתוך 11.2 ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש (או 305 עם "חבילת הנהג של M").
לא מספיק? ב.מ.וו תציע גם את ה-M8 קומפטישן (Competition) גראן ספורט. לזו מנוע זהה אך עם 625 כ"ס. התוספת הקטנה לכאורה, יחד עם הרחבת טווח הסל"ד בו מתקבל שיא המומנט לעד 5,800 סל"ד, מספיקים לשיפור בביצועים על הנייר: 3.2 שניות ל-100 קמ"ש, 11.0 ל-200. המהירות המרבית נותרה מוגבלת אלקטרונית ל-250 או 305 קמ"ש.
ה-M8 גראן קופה היא מכונית גדולה למדי, עם אורך של 510 ס"מ, בסיס גלגלים של 303 ס"מ ורוחב של 194 ס"מ. בהתאם לאופנת הסדאן-קופה, היא מציעה גג מונמך יחסית לסדאן ודלתות ללא מסגרות חלונות. גובהה 142 ס"מ והיא שוקלת 2,055 ק"ג.
לצד תוספת הכוח, ה-M8 גראן קופה מציעה שיפורים דומים לאלו של ה-M8 האחרות במשפחה. זה אומר עיצוב ייחודי עם מאפיינים אגרסיביים יותר וכמובן תגי M באינספור מקומות. יש גם מתלים אדפטיביים בכיול ספורטיבי, בלמים משודרגים ומערכת הנעה כפולה מתקדמת המחלקת את הכוח בין הסרנים ובין הגלגלים האחוריים.
מחברת דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו, נמסר בתגובה לפניית "אוטו" כי ה-M8 גראן קופה תושק בישראל לקראת אמצע שנת 2020.