הלבורג החדשה מאמצת "עיצוב נועז יותר", כך סובארו, ומיועדת "לאנשים שנהנים מנהיגה במכונית שמעשירה את חייהם". למרות הצהרות מסוג זה והתקדמות טכנולוגית בכל התחומים, כשלון השיווק של הדור הראשון עשוי למנוע מהלבורג החדשה להגיע לישראל - וביבואנית המותג, סמל"ת, בינתיים לא מצהירים על כוונה לשווקה. בכל מקרה יש להם עוד זמן מה להחליט - השיווק ביפן יחל רק במחצית השנייה של 2020.
סובארו עדיין לא מפרסמת מפרט טכני ואפילו תמונות פנים של הלבורג החדשה לא פורסמו - הרכב מוצג כאב טיפוס בתערוכה עם שמשות שחורות. כן נמסר עם זאת כי הדגם החדש יחנוך מנוע 1.8 ליטר טורבו-בנזין חדש, בתצורת בוקסר ארבעה צילינדרים כמובן. נתוני הספק או ביצועים לא פורסמו.
הלבורג תצטייד גם במערכות בטיחות ונוחות מתקדמות. בין היתר תוצע בלימת חירום אוטונומית שגם מזהה רכב חוצה בצומת, בקרת שיוט אדפטיבית שמשתמשת במידע ממערכת הניווט כדי להאט לפני פניות ומערכת אוטומטית להזעקת כוחות הצלה במקרה של תאונה.
עוד פרטים על הלבורג הסדרתית צפויים להתפרסם בשנה הבאה. לפי שעה לא ידוע על תוכניות לשווקה בישראל.