המכונית החדשה תגיע אלינו ברמת גימור "S ליין", כאשר היא מצוידת במנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר (252 כ"ס) ומנוע חשמלי (105 כ"ס). ההספק המשולב עומד על 367 כ"ס, ולגרסת הכלאיים תיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת מצמד, הנעה כפולה וביצועים נאים: 5.7 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש.
תצרוכת הדלק בממוצע בתנאי מעבדה (במסלול שכולל שימוש במצברים טעונים) עומדת על 51.9 ק"מ לליטר. טווח הנסיעה החשמלי - 50 ק"מ בממוצע בתנאי מעבדה.
הרכב מוצע עם סביבת הנהג החדשה של דגמי הסלון של אודי (A6 ו-A7). במרכזה שני צגי מגע ("10.1 ו-"8.6), כאשר בחירת היבואנית ברמת הגימור הגבוהה פירושה שתמצאו גם סממנים מהודרים ו"ספורטיביים" בפנים ובחוץ. בין היתר יש חישוקי "19 ("20 בתוספת תשלום), תאורת מטריצת לד אדפטיבית, סגירה רכה לדלתות, מושבי ספורט ייחודים ומחושמלים, דיפון עור לסביבת הנהג, בקרת אקלים מפוצלת לארבעה, מפתח חכם, מערכת שמע מתוצרת B&O עם 17 רמקולים, לוח מחוונים דיגיטלי ומצלמות היקפיות.
גם באבזור הבטיחות לא נחסך: בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים מהצד ומאחור, התרעת רכב חוצה בצמתים, מניעת התנגשות מאחור ועוד.
כמו שקורה לא פעם כשמדובר בגרסאות כלאיים נטענות, הטבת המס מביאה למחיר זול ביחס לגרסאות בסיס נטולות חשמל. במקרה של ה-A7 תג המחיר עומד על החל מ-495 אלף שקל, 60 אלף פחות מה-"45" (2.0 ליטר, 245 כ"ס) הזולה ביותר עד כה. זאת למרות שמדובר במכונית חזקה ומצוידת יותר בפער משמעותי.
ניב אורון, מנכ"ל אודי, מאמין שהרכב יתייקר בתחילת 2020 בשל שינוי בהטבת המס - אם כי עדיין לא ברור בכמה. עם זאת, הוא מסביר שהמותג יוכל לספק מכוניות ראשונות במחיר זה לפני תחילת 2020.