מיני לא חסכה בעיצוב המהדורה המיוחדת, עם מראה אגרסיבי במיוחד - הרבה יותר מכפי שהורגלנו בעבר. זה מושג על-ידי פגושים חדשים, בתי גלגלים ענקיים מסיבי פחמן וכמובן עם כנף אחורית עצומה. כל זאת לטובת כושר הצמדה משופר במהירות גבוהה, שכמובן תושג די בקלות תודות להרבה מאוד כוח.
כמה? מנוע ה-2.0 ליטר טורבו-בנזין של ב.מ.וו מפיק כאן 306 כ"ס בין 5,000 ל-6,250 סל"ד ומומנט מרשים לא פחות של 45.8 קג"מ בין 1,750 ל-4,500 סל"ד. וכן, הוא מגיע מהסדרה 1 החדשה (M135i xDrive).
בסיוע תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה קדמית, ה-JCW GP מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.2 שניות ולמהירות מרבית של 265 קמ"ש, נתונים שהופכים אותה בנקל למהירה בתולדות המותג בייצור סדרתי. תצרוכת הדלק בממוצע בתנאי מעבדה - 13.7 ק"מ לליטר.
מיני תציע את ה-GP עם דיפרנציאל ננעל מכנית, מתלים ספורטיביים הכוללים הנמכה של 10 מ"מ ביחס ל-JCW רגילה, בלמים ספורטיביים בקוטר 360 מ"מ ועם ארבע בוכנות מלפנים ועם הבטחה ליכולת דינמית משובחת.
גרסת ה-GP תוצע עם שני מושבים בלבד ורק במרכב שלוש דלתות. בעבר הוצעו כאן ה-GP הקודמות בכמויות מזעריות, וייתכן כי גם הדור החדש יהיה זמין ללקוחות ישראלים (זריזים). אישור רשמי לכך, בכל מקרה, עדיין אין.