ה-LC קונברטיבל מציעה עיצוב זהה כמעט לקופה, למעט כמובן הגג ומבנה שונה לחלק האחורי. מידותיה כמעט זהות - אורך של 476 ס"מ, רוחב של 192 ס"מ, גובה של 135 ס"מ ובסיס גלגלים באורך 287 ס"מ.
בדומה לקופה, הקונברטיבל תוצע עם מנוע V8 בנזין אטמוספרי בנפח 5.0 ליטר. הוא מפיק 471 כ"ס (שבעה יותר מהקופה) ב-7,100 סל"ד ו-55.2 קג"מ ב-4,800 סל"ד, ומשודך לתיבת עשרה הילוכים אוטומטית והנעה אחורית. נתוני ביצועים לגרסת הגג הנפתח לא פורסמו, אך בקופה זה מספיק להאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.7 שניות ולמהירות מרבית של 270 קמ"ש.
גג המכונית מתקפל חשמלית בתוך 15 שניות, וסגירה שלו אורכת 16 שניות. מלבד זאת לקסוס מבטיחה חיזוקים למרכב ומתלה אחורי משודרג בכדי להציע יכולת דינמית דומה לגרסת הקופה. גם בידוד הרעשים שודרג, וה-LC 500 קונברטיבל מצוידת גם במערכת ביטול רעשים אקטיבית.
לקסוס LC משווקת בישראל בגרסאות 500 (בנזין בלבד) ו-500h (בנזין וחשמל). מחירה עומד על החל מ-755 אלף שקל. לפי שעה לא ידוע האם הקונברטיבל תוצע בישראל, ואם כן מתי. בארה"ב ומדינות אחרות בעולם שיווקה יחל רק בקיץ 2020.