לרכב החדש אורך של 490 ס"מ, רוחב של 193.5 ס"מ, גובה של 162 ס"מ ובסיס גלגלים שנותר ללא שינוי - 293 ס"מ. באודי מבטיחים כי מרווח הראש ליושבים מאחור הצטמצם רק בשני ס"מ, וכי הספורטבק יציע מרווח דומה לאודי אי-טרון רגיל.
מתחת למכסה המנוע מסתתרת אותה יחידת כוח, שמכונה "55 קוואטרו". לזו 360 כ"ס ו-57.2 קג"מ, מספיק להאצה מעמידה מ-100 קמ"ש בתוך 6.6 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 200 קמ"ש. במצב "גדישת יתר", הספק המנוע החשמלי עולה ל-408 כ"ס והמומנט ל-67.7 קג"מ לטובת ביצועים מיטביים - 5.7 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש. מצב זה זמין לשמונה שניות רצופות בלבד בכל הפעלה.
האי-טרון ספורטבק מציע טווח נסיעה משופר ביחס לגרסה הרגילה, תודות למבנה מרכב אווירודינמי יותר. בסיוע מצברי 95 קילוואט-שעה (קוט"ש), הוא מסוגל לנסוע עד 446 ק"מ בין טעינות. כושר הטעינה עומד על עד 150 קילוואט, אז טעינת המצברים ל-80% אורכת כחצי שעה. תצרוכת החשמל של האי-טרון ספורטבק עומדת על 4.6-3.8 ק"מ לקוט"ש בממוצע.
לצד המנוע המוכר, גרסת הספורטבק חונכת גם גרסה מוזלת חדשה שתכונה "50 קוואטרו". לזו הספק מרבי של 313 כ"ס, מומנט מרבי של 55 קג"מ ומצברי 71 קוט"ש, מספיק להאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 6.8 שניות ומהירות מרבית של 190 קמ"ש. לגרסה זו כושר טעינה של עד 120 קילוואט.
שיווק האי-טרון ספורטבק יחל באירופה בסוף החודש, עם מסירות ראשונות באביב 2020. לפי שעה לא ידוע מתי יחל השיווק בישראל וכמה יעלה הדגם, שבגרסתו הרגילה עולה החל מ-392.5 אלף שקל.