היבואנית תפנה את הרכב לתחומי הלוגיסטיקה והשינוע העירוני, אבל מעוניינת גם לנסות ולפנות לתחום המוניות. באופן יוצא דופן, המעבר לחשמל יהיה מלא - כאשר ה-NV200 תוצע רק בגרסה זו במקום מנוע הדיזל, ולא במקביל.
המסחרית החשמלית הוצגה עוד ב-2014 (הגרסאות הרגילות חוגגות תיכף יומולדת 11), ולפני שנה הושקה גרסה מחודשת עם טווח משודרג משמעותית. הגרסה החשמלית של הרכב נעזרת במצברי 40 קילוואט-שעה (קוט"ש) ומציעה טווח נסיעה של 200 ק"מ לפי תקן ה-WLTP החדש.
לפי ניסאן, במהירויות עירוניות (בהן חשמליות יעילות יותר) המסחרית מסוגלת מסוגל לצבור גם 300 ק"מ. טעינה מלאה בעמדה מנוהלת אורכת כ-7.5 שעות, טעינת 80% באמצעות עמדה מהירה אורכת כ-40 דקות. ה-e-NV200 מצוידת במנוע חשמלי שמייצר 110 כ"ס ומאפשר מהירות מרבית של 123 קמ"ש.
למסחרית, שאורכה 456 ס"מ ובסיס הגלגלים שלה עומד על 272.5 ס"מ, אפשרות לשבעה מושבים (כולל נהג), דבר שיכול להוות יתרון מעניין. עם זאת, לפחות בשלב הראשון זו לא תוצע בישראל ונאלץ להסתפק בחמישה מושבים.