הסיטי מציגה עיצוב מודרני המזכיר את הונדה סיוויק הנוכחית, תא נוסעים מהודר מבעבר כולל מסך "8 למערכת המולטימדיה ומידות נדיבות: אורכה 455 ס"מ (11 יותר מהאקסנט), רוחבה 175 ס"מ (2+), גובהה 147 (ס"מ יותר) ובסיס הגלגלים שלה קצר בס"מ (259 לעומת 260 ס"מ באקסנט).
לראשונה בתולדותיה, הסיטי תוצע עם מנוע טורבו-בנזין מודרני. יחידת השלושה צילינדרים החדשה מפיקה 122 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 17.6 קג"מ בין 2,000 ל-4,500 סל"ד. נתוני ביצועים לא פורסמו, אך הונדה מבטיחה תצרוכת דלק של עד 23.8 ק"מ לליטר.
המשפחתית הקטנה תוצע בשתי גרסאות עיצוב עיקריות - רגילה ו"ספורטיבית" המכונה RS. כן יוצעו חבילות התאמה שונות, שיקוף יישומונים מטלפון חכם (אנדרואיד אוטו וקארפליי), בקרת אקלים, חישוקי "15 או "16 ועוד מערכות נוחות. מנגד, בולטות בהיעדרן - בתאילנד לפחות - מערכות בטיחות מתקדמות.
שיווק הסיטי מתחיל כעת בתאילנד, עם מחיר התחלתי של 579.5 אלף באט או כ-66 אלף שקל. מחיר הגרסה היקרה ביותר עומד על 739 אלף באט (כ-85 אלף שקל). למרות שזה נשמע מפתה ושחלק מהמתחרות - המיועדות אף הן בעיקר לשווקים מתפתחים - מגיעות בכל זאת לישראל, הסיטי אינה צפויה להימכר כאן. מחברת מאיר, יבואנית הונדה, נמסר בתגובה לפניית "אוטו" כי מכונית זו אינה מוצעת בתקינה אירופית ולכן לא יכולה להגיע לישראל.