מתיחת הפנים מביאה איתה עדכון לעיצוב החרטום, כולל סבכה דומיננטית מעט מבעבר, עדכון ליחידות התאורה (כולל גרסת מטריצת לד ראשונה בתולדות רנו), פגושים חדשים ועוד עדכונים קלילים. האספאס הוא ספינת הדגל בהיצע רנו וניכר כי היצרנית העדיפה שלא לשנות יותר מדי את העיצוב.
הממדים נותרו כמעט ללא שינוי, עם אורך של 486 ס"מ, רוחב של 189, גובה של 168 ס"מ ובסיס גלגלים באורך 288 ס"מ. האספאס משווק בגרסאות חמישה ושבעה מושבים עם נפח תא מטען של 785 ו-247 ליטר בהתאמה.
בתא הנוסעים יש כעת מסך מידע לנהג בגודל "10.2 בלוח המחוונים, מולטימדיה עם מסך "9.3 ושינויים קלים למיקום מתגים על גלגל ההגה ובמרכז הקונסולה. זו האחרונה מצטיידת בתא נסגר גדול מבעבר.
האספאס משווק עם מנועי טורבו-בנזין (1.8 ליטר, 225 כ"ס) וטורבו-דיזל (2.0 ליטר, 160 או 200 כ"ס) ועם תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמד (שבעה או שישה הילוכים בבנזין ודיזל בהתאמה). ההנעה קדמית ורנו מציעה גם גרסאות היגוי לכל ארבעת הגלגלים ומתלים אדפטיביים נשלטים אלקטרונית.
מתיחת הפנים משדרגת בין היתר גם את אבזור הבטיחות. האספאס יציע כעת בקרת שיוט אדפטיבית משודרגת, שהופכת למעשה למערכת נהיגה אוטונומית ברמה 2. זה אומר שהרכב יכול לנסוע בלי מעורבות נהג לפרקי זמן קצרים, בעיקר בנהיגה בינעירונית בפקקים ומהירויות נמוכות.
בהיצע נכללים, בין היתר, גם עמעום אורות אוטומטי, התרעת סטייה מנתיב עם סיוע בהיגוי, התרעת הירדמות, זיהוי שלטים, התרעת רכב בשטח מת (גם בנסיעה לאחור) ובלימת חירום אוטונומית.
מחברת קרסו, יבואנית רנו, נמסר בתגובה לפניית "אוטו" כי אין כוונה לשווק את האספאס בישראל.