בגרסת ה-"55 קוואטרו" המשווקת כיום בישראל, אודי ביצעה שורה של שיפורים למערכת ההנעה ולמערכת הניהול הממוחשבת. בין היתר המנוע הקדמי כעת יפעל רק כאשר נדרשים מיטב הביצועים על-ידי הנהג ואת עיקר הכוח רוב הזמן יתרום המנוע האחורי.
ביצרנית מדווחים כי השינויים הובילו לכך שטווח הנסיעה, לפי תקן WLTP, צמח ב-25 ק"מ ל-436 בין טעינות. אודי מעריכה כי שדרוג למערכת הקירור יוסיף עוד כ-10% לטווח הנסיעה בתנאי אמת, זאת בתנאי מזג אוויר מסוימים.
העדכון לאי-טרון 55 קוואטרו לא כולל שינוי למנועים עצמם - שמספקים 360 כ"ס (408 במצב מתח גבוה רגעי) ו-67.7 קג"מ. גרסה זו מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.7 שניות ולמהירות מרבית של 200 קמ"ש.
בנוסף לעדכון ל-55 קוואטרו, אודי מוסיפה גרסת בסיס בשם "50 קוואטרו", עם מנועים חשמליים חלשים יותר (313 כ"ס, 55 קג"מ) ומצברים בעלי קיבולת נמוכה יותר - 71 קילוואט-שעה (קוט"ש) לעומת 95. ל-50 קוואטרו טווח נסיעה של 336 ק"מ בין טעינות, מהירות מרבית של 190 קמ"ש והיא מסוגלת להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 6.8 שניות.
מחיר ה-50 קוואטרו יהיה זול משמעותית מהגרסה הבכירה - החל מ-69 אלף יורו לעומת החל מ-81 אלף, פער של כ-15%. עם תג-מחיר של החל מ-392.5 אלף שקל בישראל, פער כזה אמור להתבטא במחיר התחלתי של כ-330 אלף שקל לגרסת הבסיס. מחברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי, לא התקבלה תגובה לפניית "אוטו" בנוגע לשיווק הגרסה החדשה בישראל. מהיבואנית גם לא נמסר מתי יגיעו לישראל האי-טרון 55 קוואטרו עם טווח משודרג.