מתיחת הפנים מביאה עדכונים קלים לעיצוב, כאשר את החידוש הגדול ביותר יקבלו רוכשי רמות הגימור הבכירות - תאורת מטריצת לד משודרגת. המערכת כוללת הפעם 168 נורות (64 לכל יחידת תאורה) במקום 32 עד כה. באופל מסבירים כי השדרוג יאפשר להציע תאורה חזקה וברורה יותר מבלי לסנוור את הבאים ממול, וגם להתאים את התאורה טוב יותר לכיוון הגלגלים הקדמיים, תנודות המרכב ועוד.
גם רמות הגימור הפשוטות יותר שודרגו, והאינסיגניה תציע כעת תאורת לד מלאה באופן תקני. עדכונים בוצעו גם לעיצוב הפגושים, חישוקי הגלגלים, הסבכה הקדמית ועוד פרטים קטנים.
צילום: אופל
אופל מנצלת את ההזדמנות גם לשדרוג מערך הבטיחות של המשפחתית הגדולה. בנוסף לבלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, התרעת סטייה מנתיב עם סיוע בהיגוי ובקרת שיוט אדפטיבית עם יכולת עצירה אוטונומית אם הנהג אינו מתפקד, האינסיגניה תציע גם בלימת חירום אוטונומית בנסיעה לאחור (זיהוי תנועה חוצה).
צילום: אופל
אבזור הבטיחות יכלול, בין היתר, גם מצלמת נסיעה לאחור משודרגת וזיהוי שלטים. עוד באבזור: תצוגת מידע עילית לנהג, מערכת עזר לחנייה ומערכת מולטימדיה.
צילום: אופל
מחברת לובינסקי, יבואנית אופל, נמסר כי עדיין לא התקבלה החלטה בנוגע לשיווק האינסיגניה המחודשת בישראל. בהקשר זה נזכיר כי היבואנית החדשה, שקיבלה לידיה את הזיכיון לייבוא אופל מחברת שלמה, לא כללה עד כה בתוכניות ההשקה המחודשת של אופל את האינסיגניה - זאת למרות שמכונית זו נמכרה כאן עד לאחרונה (טרום-מתיחת הפנים). על-פי נתוני איגוד יבואניות הרכב האחרונים שפורסמו בספטמבר, נמכרו 138 יחידות בלבד מהאינסיגניה, כולן עד יוני 2019.